Moukkinkoukkin doukkin rakas päivikkipäivis!<3 Pusu

Elämäni on kulunut tässä parin kuukauden aikana ihanasti! Kuin joki virtaisi sisälläni täynnä kultakaloja <3 Olen rakastunut!!! Olin siellä Sinkut sivustolla ja löysin elämäni miehen Timpan! Timppa on 54-vuotias tosi ihana rikas mies. Mä tallensin sen ilmotuksenki koneelle ku se oli nii söpö! Se menee näin:

Moi kaikki böönät!
Tässä ois teille tällä hetkellä maailmaa kiertävä parikymppinen hyvännäkönen miesmalli!
Olen vailla elämääni naista joka ois nuori (mielellään alle 25-v) ja hoikka joka ei saa seksistä tarpeekseen! Ota yhteyttä T: Hurmuri Patrick ;)

Siis niin ihana ilmotus siltä!!! Mä vaa ihmettelin miks sil lukee parikymppinen ku se on viiskymppinen? Ehkä  se kirjotti vahingos väärin! <3 No ei se haittaa! Tää upea nainen rakastui ensi silmäyksellä! Nyt kerron teille miten meidän ekat treffit meni:

Treffit elämäni miehen kanssa

Se vei mut taidenäyttelyyn johki hienoon mestaan ja käski mun pukeutua tyylikkäästi. Menin samalla sekunnilla mummin vaatekaapille ja otin sen leopardipöksyt ja sen ne valkoset isot rintsikat. Mietin että jos laitan isommat rintsikat niin tissini näyttää isommalta ;) mummilla onki ssellaset roikkuvat haisevat tissit! Täl misulla on yhtä terhakat tisut kuin kissanpennun häntä innostuessaan! ;)

No sit menin olkkarin peilille oikeen esittelee itteeni mummille. Yskin kovaan ääneen koko ajan että se kattois muhun päin.

Mä: (hirveetä yskimistä) kröm. huhhuijaa onpas taas peilissä kaunis nainen.

Mummi: No mihin olet menossa?

Mä: Oletko taas noin kateellinen mulle että oiken kyselet tiuskivasti? Tiedän että olen kaunein nainen, mutta koita jo ymmärtää että olen tyttärentyttäresi.

Mummi: Plaaplaa.. Meen maate.

Just! Huomaa kuinka mummi ei kestä kun talossa pörrää kaunis nainen muistuttamassa sitä rumuudestaan. No en antanu sen pilata ihanaa iltaani unelmieni miehen kanssa! Katsoin vielä peiliin ja ihailin kuinka tyylikäs olen sinne taidenäyttelyyn leopardipöksyissäni ja isoissa valkosissa rintsikoissa ilman mitään paitaa <3 eikun menoks!!! <3<3<3<3 Pusu

Taidenäyttelyssä

Juuri kun olin saapumassa taidenäyttelymestaan niin alkoi sataa kaatamalla. Tarkastelin koko ajan ettei kauan laitettu meikkini mennyt pilalle mutta huomasin että mummin rintsikoista näkyi nyt läpi. Se ei kyllä haitannut ;) Saavatpahan nähdä upean naisen rinnat ;)

Sit se Timppa saapui paikalle ja en aluksi oikein tajunnut että se oli se ilmoituksen takia. Se oli tosi isokokonen ja se ei meinannu päästä autosta ulos!!! Ihana!!! <3 mä sillo jo rakastuin siihen <3 Sit mä vaa katselin äkkiä peilistä että mun rinnat näkyy hyvin ja jäin odottelee sitä.

Timppa<3: Moi ootko sä Carita?

Mä: Oon!! Ootko sä Patrick?

Timppa: No olen kyllä Timppa, mutta Patrick on mun internetnimi.

Mä: Ei se haittaa! Ei munkaa oikee nimi oo se internetnimi KuumaVaginaNeito vaan Carita!! HIhihi! 

Timppa: No me voitais mennä tonne sisään. Oletko paljo käynyt taidenäyttelyissä?

Mä: JOo siis oon paljo näytellyt ja kaikkee! Olenhan itsekin kuin taideteos!

Ja iskin silmää viekottelevasti ja hieraisin tissiäni että Timpan huomio kiinnityis siihen miten hyvät tunteikkaat ja aistilliset makoisat suklaarusina nänniset rinnat mulla on ;) En vaa oikei tiedä mikä ihme on taidenäyttely? Siis näytelläänkö siellä itseään ja sitten valitaan kaunein. No mulla ei tässä ole kyllä mitään ongelmaa kun sen kisan voitan kyllä näillä upeilla geeneilläni (tosin mummilta niitä ei oo sit peritty onneks!!!!! )

No mentii sinne ihme saliin ja siellä oli kamalasti vanhoja rumia akkoja ja paljon miehiä niiden rinnalla. Niitä miehiä varmaa hävetti niiden akat ku ne katto mua kateellisena. Olihan mul sentään parhaimmat kisumirri tisut  ;)
No me sit me vaa käytiin kaikilla eri pysäkeillä jossa oli joku ihme väripläntti seinässä kehyksissä. Kun se joku hirveen luuskan näkönen akka niitä esitteli ni viittasin ja sanoin:

Mä: Voi ei! Jos olisin tienny että täällä voi taulutkin kisaa kauneudesta, niin olisin tuonut mummille antamani vagina taulun! Siinä on kuvia mun tiukasta metsäpuron raikkaasta vaginasta. Annoin sen mummille synttärilahjaks ja esittelin sen ihan samanlailla kuin sinäkin esittelijä, mutta näytin vaan miljoona kertaa paremmalta ku sä.

Sit kuulu jotai ihme supituksia ja huokailua ja Timppa katto maahan punasena. Tais alkaa miettimään mun tiukkaa kesäistä vagina aukkoa johon ei ihan jokainen kartta vie ;) Kaikki sinne ei pääse, mutta rakas unelmieni mies Timppa kyllä. Iskin silmää timpalle siinä ja laitoin sormen suuhun ja aloin lutkuttamaan kovalla äänellä. Kaikki miehet katto mua varmasti himoiten ja akat kateellisena. Voi teitä kateellisia ämmiä, HANKKIKAA E-L-Ä-M-Ä!!!! Huuto <3

Se kierros kesti ihan liian kauan ja mä vaa huokailin kunnes huomasin että tullaan vikalle taululle. Huomasin siinä taulun vieressä kokovartalopeilin ja ajattelin että vielä on yksi taideteos näkemättä ;) Ajattelin että tämä taideteos voittaa kaikki väripläntit ja rumat ämmät. <3

Ruma Esittelijä: Noniin, siinä oli sitten viimeinen Jan Thomasin upea taulu. Nyt voimme siirtyä maistamaan kuohujuomaa ja..

Mä: HETKI! Viimeinen taideteos on vielä näkemättä! Katsokaas tuohon peiliin kateelliset luuskat!

Vedin leopardipöksyni alas ja näytin vaginaani peiliin ja kuulu kamala huuto. Akat alko peittelee ukkojensa silmiä ja jotkut lähtivät menee. Tiesin että upea vaginani aiheuttaa kateellisuutta ilmassa ;)

Ruma Esittelijä: Ja noniin kaikki siis siirtykäämme tuonne aulan puolelle ja nainen leopardipöksyissään voi poistua täältä tai kutsumme vartijat!

Siis kuinka kehtaakaan! Mite voi olla noin kateellinen???? Jouduimme poistumaan Timpan kanssa ja Timppa sano mulle että olen kyllä ihan pimeä nainen. Se kyl sit autossa alko oudosti mua hiplaa ja me... no... nush nush siellä takapenkillä ;) Siitä alkoi rakkaustarinamme <3 EIKS OO IHANA STOORI???? <3

Me sinä iltana vielä mentiin sen kämpille ja nush nush uudelleen <3 Sillä oli jonku kamalan akankaa yhteiskuvia hyllyllä. Se ämmä saa kuulla kunniansa jos törmätää! Turha yrittää iskeä mun miestä!!! Tämä nainen asettuu sotarintamalle ja tökkäsee rinnoillaan sinut helvettiin SAASTANEN HOMEHTUNUT IHMISLIHAPULLA!!!!!!

Mutta kirjotan taas lisää pian. Mä meikkaan nyt ja laitan tänään taas sinistä ripsiväriä ja pinkkiä huulipunaa.. mulla treffit ihanaisen mieheni kansssa <3

Palataan ihanat fanini!

<3:lla
Kävelevä-Taideteos-Täynnä-rakkautta- C