Moikkis doikkis Päivini päivis!Silmänisku

 

Alam on toistaseks asunu viel meillä.. oltiin mun huoneessa ja kuulin ku se sano mulle eli liian kauniille naiselle (juttelin samalla tulevan aviomieheni kaa netis, joten ei ole aikaa kuolevaisille!) et sillä ei oo varaa muuttaa mihinkää joten annan sen asuu täällä vähän aikaa. Pistin sen taulun mummin makkariin seinälle jonka tein mummille lahjaks saturnuksen jumalallisten renkaiden kehystämästä tiukasta alapäästäni. Jouduin vaan tilaamaa siihen huoltomiehen koska seinään piti asentaa jotain puikkoja et se taulu pysyy siellä. Otin mummin säästöistä ne huoltomiesrahat.

Siel ne kateelliset saa nyt yhdessä ihastella sitä, koska pitäähän kateellistenkin elämässä jotai iloa olla!  Voi ressua, joutuu kitumaan kateellisuuden ja mustasukkaisuuden mustissa erämaissa et en anna sun päästä Alam helpolla. ;) Annoin mummin valita et saa luvan ottaa alamin omaa sänkyynsä nukkumaa hyvällä tai muuten tungen sen haisevan KEBABRULLAN väkisin sen vieree. Se luuska katto taas jotenki vihasesti mua ja paiskas mun huoneen oven kii mut ei sanonu mitään.. Onneks mummi ei enää riitele mun kaa niin paljon ku ennen.
Musta se kertoo siitä et se on VIHDOIN tajunnu sen, kuka se kaunein jumalatar tässä talossa oikeasti on! ;) Tää nainen tietää mitä haluaa ja antaa rangaistuksia kuolevaisille miten haluaa joten jos haluutte mun kaa lähtee älyleikkiin nii siitä vaa! ;)

 Olin (LUE TÄÄ ALAM ;)) deiteillä toissapäivänä ihanan miehenkaa, löysin sen sieltä 50+ sivuilta! Siel on kyl niin paljon enemmän porukkaa ku sil ihme 20+ sivulla, esim. mulle ei oo kukaa vastannu ku alennuin sit laittaa sinne viekoittelevan viestin joka meni näin:

"OI SINÄ IHANA VILLIORI, ota tiukka NARTUN KEVÄTKUKKIEN RAIKAS VAGINANI KÄSITTELYYN ja lennämme yhdessä KUUTAMOON! <3"

Tällä kertaa en laittanu ilmotukseen sitä rippikuvaa, vaa yhden niistä jumalallisen kiimaisen vaginani kuvista, jossa revitän alapäätäni oikein auki (et ne näkee KUNNOLLA mitä herkkua tällä tytöllä on tarjottavana ;)) Siel oli muilla pelkkiä tylsiä naamakuvia tai sit jotain ihme poseerauksia, mut tää tyttö onki aina ollu erityinen. <3

Olin vaa ottanu sen kuvan sillon kampaajallakäynnin aikaan ku mul oli se vatsatauti ja siinä kuvassa näkyy ohut ruskea rakkauden suihkuviiva vaginan alapuolella ku en ollu näköjää pessy toista reikääni kunnolla, mut se ei haittaa! Se kertoo vaan siitä että olen luonnollinen. :) sain vaa TAAS kaikkia kateellisten kommentteja sieltä:

 "hyi mikä kuva, miten kehtaat??" jne

 Halusin eka kokeilla sitä 20+ sivua et tuleeko sieltä tälle naiselle arvoistaan tavaraa, mutta kun näköjään kateellisuus on saavuttanu nekin sivut, nii laitoin sinne 50+ sivulle profiilin ja sieltähä alko nakkimakkaralörpöttimet ojentua tämän naisen vaginaa kohti. ;) Juttelin yhen pentti64v:n kaa ja sovittiin hiekkarannalle tapaaminen! Mietin aluks mitä laittaisin päälle, mut sit tajusin et kun aurinko paistaa nii nythän on kesä ja oon menossa rannalle, joten laitoin pelkät bikinit! Siis yleensähän ihmiset on bikineissä rannalla toopet?? tiesin siinä tilanteessa saavani sen kuumaks heti. ;)

Se RUSKEAKASTIKE ei vaa VIELÄKÄÄN oo hävinny sieltä, olen jo monta vuotta odottanu et se häviäis. Viime viikolla laitoin ne pyykkinarulle ulos kahdeks päiväks ja odotin et jos tuuli veis sen pois mut ei sit onnistunu.. Olin lähdössä bikineissä ovesta ulos ku mummi yritti sanoo (alam oli vieressä) et laita lisää vaatteita. Käskin sen mennä imemään EXÄNI MUSTAAMAKKARAA ku sitähän sä kateellinen vanha KEHÄRAAKKI oot aina halunnu. Sit lähin dramaattisesti ovesta ulos ja katoin viel lähtiessäni et näkiks mummi ja alam varmasti mun lähtötyylin JA NÄKI! ;) tais alkaa ihailun voimat nostattaa ihoa kananlihalle. ;)

 Lähin ovesta ulos ja ostarin poikki ja mua katottii taas oudosti. Meinasin kyl jäätyä siinä, joten miehet varmaa katto et tota joka pojan kaunotarta ku pääsis lämmittelee. ;) Sori pojat, mua kiinnostaa vaa miehet isolla M:llä. ;) kävelin jonkun kateellisen muijaporukan ohi ja ne kuiskutteli jotai "kattokaa, toi on se ostarin hullu".. En oikeesti kestä noita kateellisia enää! Menin niiden luokse ja SYLJIN niiden päälle ja jatkoin matkaa. Mulla ei oo aikaa tollasten mutasakan juttuihi eikä mua haukuta hulluks!

Rannalla:

En kyl tajua miks siellä oli nii kylmä ja viel lunta vaikka on kesä? haloo? meinasin oikeesti jäätyä sinne, mun kädet oli ihan siniset mut ei se mitää! Tulin kuitenki rannalle ja tajusin et se pentti ei viel oo siellä, joten päätin tehdä pienen tempun. ;) otin bikineiden alaosan pois. Siel oli joku lasten leikkikenttä ja menin vaa pokkana siihen viereen makaamaa ja levitin alapääni oikein auki. Ne kateelliset äidit siellä taas vaan katto ja peitteli lasten silmiä ja huusi et "lähdetään pois, soittakaa poliisit!"HOHHOIJAKKAA..

Ehdin jo maata siel hiekkarannalla hyvän tovin kädet vaginaani revittäen auringossa ottaen ku se tuli ja katto jotenki oudosti:

Pentti: Kröhöm, ootkos sinä carita?

Mä: NO MITÄ LUULET TOOPE?? oonkin tässä jo odottanu paikat auki että koska sä uros mahdat tulla.

Pentti: No vaimo ei meinannut päästää lähtemään kun ruoka oli kesken mut lupasin tulla pian kotiin. eiköhän aleta hommiin. mulla on tuolla auto ja.....

Mä: LUULETKO SÄ ETTÄ MÄ JOSSAIN AUTOSSA HALUAN paneskella, alas työnnellä siitä vaan, olen auki vain sulle.. ;)

 Sit laitoin sormen sillai seksysti suuhun ja lutkuttelin oikein kovalla äänellä. Laitoin vielä silmät kiinni ja lutkutin oikein himokkaasti. Tajusin et se pentti oli hävinny siihen oli jääny kauhee määrä jotai lenkkeilijöitä kateellisen näkösinä kattelemaan mun tiukkaa gepardin himokasta alapäätäni. Varmaa ajatteli et omistaispa itekin tollasen. Sit kuulin ku yks niistä sano et "soitetaan hätänumeroon, toi tyttö pitää saada hoitoon." Sain raivarin ja huusin:

"ETTEKÖ TE KATEELLISET VOI JÄTTÄÄ MUA MISSÄÄN RAUHAA, PILASITTE UNELMADEITTINI SENKIN PASKAPILLUT!!"

 Nousin pokkana ylös ja olin jo pukemas bikinien alaosaa päälle ku tajusin et haluun näyttää niille kateellisille. Menin selin niihin ja pyllistin vittuillakseni ja tungin sormeni siihen TOISEEN aukkoon! Siitäs saitte! Mut sit huomasin että mun kynsi oli ihan ruskea suklaastani. Ne ihmiset katto mua siinä oudosti (kateellisena) ja huusin "Se on vaan kynsilakkaa toopet!!!"

 Kotimatkalla kaikki naureskeli ostarilla ja katto taas oudosti mut en jaksanu välittää ku oikeesti meinasin paleltua sinne ulos. en tajua kyl, eka kesä mun elämässä millon on näin kylmä! Menin suoraa sänkyy peiton alle ja tajusin yhtäkkiä et kylläpä olen oikeesti upea nainen! Ketään yhtä älykästä ja kaunista ei tästä maapallosta löydy.. ;)

 

Palaillaa taas päikkis. ;) <3 Pusu

<3:lla

Hiekkarannan-merenneito-C