Moikken doikkein poikken päivis <3 Pusu

Alam ja minä erottiin ennen mummin juhlia :( Mä olin kyl jättänyt Alamin jo HENKISESTI viikkoja sitten, mutta Alam jätti mut. Se sano että olen liian outo sille? ÖÖÖ, mitähä paskaa sä taas jauhat JUOPPOLALLI!!?? Mut sit mä kuitenki annan Alamin vielä asua täällä meillä hetkisen koska uskon että palaamme yhteen, vaikka jätinki sen LUUSKAN henkisesti jo <3 :) (salaa) love ya Alam ;)

Mä olen tässä nyt yrittänyt tehdä Alamia mustasukkaseks ja oon onnistunu siinä hyvin ;) Mä olin jollai "Sinkut + 50" -sivustolla. (en kyl tiedä mitä toi +50 meinaa siinä, mutta musta tuntuu että se meinaa sitä että siellä on enemmän porukkaa! Siel olis ollu sinkut + 20 mutta en mä jaksa nii pienes porukas olla!!! HUOH). No sit juttelin jonkun Jarmo61hki kanssa ja pyysin Alamia aina välil katsomaan keskusteluamme. Se oli taas kännissä, mutta kuitenkin tajusi pointin ;) Alam tuli katsoo sitä keskustelua ja kirjotin just sillon: "Makaan tässä kuuma kesäpurouksen viaton vagina paljaana, kiinnostaisiko sua mennä sinne polskuttamaan ;)" ja Alam näki ton! Se selvästi muuttu tosi mustasukkaseksi, kun se vaa naurahti ja katto mua oudosti. Taitaa tunteet ja rakkauden tykki vielä osoittaa tän naisen suuntaan ;) vai mitä päikkendääli? ;)

Sit viel myöhemmi kun se joi kossua siin mun sängyllä ni otin alapääni paljaaksi ja menin siihen mun tietsikkapöydälle ja avasin taas verhoni Ainolle päin ja aloin hieromaan kuumaa kesäsateen kostuttamaa vageroani ja odotin et Ainon faija tulis ikkunaan. Kokeilin tätä temppua viimeksi jouluna, mut sillo sen lesbovaimo tuli ikkunaa ja katto mua oudosti kun itseäni koskettelin jouluisen onnellisena. Alam vaa katto mua siinä ja lähti sit olkkariin. HUOH, miks se esittää noin vaikeasti saatavaa? En ymmärrä teitä miehiä aina; jos tämmöinen maailman kaunein nainen näyttää siunattua pyhää vaginaansa ni mennää karkuun? Taitaa olla Alam kateellinen tälle misulle ;)

No mut sit alkoi kello olee jo sen verran että piti alkaa etsiä asua mummin synttäreille. Se vanha luuska täyttää taas vuosia ja mä olen tässä jonkun aikaa tehnyt sille taulua VAGINASTANI <3 Olen ottanut erilaisia kuvia vaginastani ja tein niistä taulun. Mielestäni mummia piristää varmasti se että saa ihastella kauneimman tyttärentyttärensä sulokesän tuoretta vaginaa seinällään ja itkeä omaansa rusinaa. Olen myös tehnyt puheen iltaa varten ja esittelen tauluni kaikille sukulaisille ja kerron sen ideasta <3

Ajattelin että teen Alamin mustasukkaiseksi ja laitan juhliin vain bikinit <3 Ainoastaan paska juttu tässä on se että siel on pepun kohdalla sitä ruskeeta kastiketta köksän tunnilta, mut ei se haittaa <2  Sen verran on upeat muodot että ei kastikettakaan huomata ;)

Mummin syntymäpäivät

Odotin innolla paikalle saapuvia miehiä olohuoneen sohvalla. Mummi kävi pari kertaa sanomassa et enkö vois pukea päälleni muuta kuin bikinit, mut sanoin aina sille että Jos vielä kerrankin tuut sanomaan kateellisena tommoista niin kerron kaikille että sä olet yrittänyt imeä Alamin pääsiäismunaa!!  Ja sit mummi aina lähteny järkyttyneenä pois. Sietäisi lähteäkin kun tämä upea jumalatar käskee ;) Viaton

No sit sisään tuli tosi hyvännäkönen mies ja mietin siinä että miten voisin saada Alamin tosi kateelliseksi. Alam tuli kans istuu sohvalle ja laitoin samantien sormeni suuhun ja aloin lutkuttaa sitä tosi kovalla metelillä että kaikki kuulisi. Se mies kattoi mua oudosti ja must tuntuu että sen norsunkärsä tais alkaa tuottamaan kiimaa ;) alam katso kans mua ja sanoin sille: "Turha luulla että tämä seksikäs show on sulle!" Ja se naurahti. Tais senkin ällöttävä munakas alkaa seisomaan ;) Kenenpä ei ;)

No sit Alam lähti mun huoneeseen ja pyysin sitä miestä tulemaan mun kanssa kans sinne. No se mies lähti mut aluks se ei meinannu lähteä, mut revin sitä hihasta ;) Sit mentii mun huoneeseen ja käskin Alamin pois sieltä ja samantien löin oven hieman kiinni. Sit aloin huutamaan ihan täysiä että kaikki kuulisi (erityisesti Alam ;) )

Mä: "Aaaahhh, sun rakkauden tykki on niin SUURI! aaaaah!! UUH AAAAH! Pane mua senkin kuuma ori ahahhh VAGINANI ON SUN SENKIN COWBOY VAILLA NIMEÄ AAHAHAHA !!

Sit katoin olkkariin oven raosta ja kaikki katto mun huoneeseen päin, myös Alam ;) Sit päätin jatkaa:

Mä: Kukaan ei ole pannut mua näin hyvin!! EI EDES YKS ALAM!! aaaahha senkin kiimainen KUUMAKALLE! Vaginani pamahtaa!

Sit se mies katto mua oudosti ja oli lähdössä huoneesta mut yritin estellä sitä.

Mä : Et mene nyt mihinkään! Tämä on tärkeätä! Voimme kyllä kokeilla tätä oikeastikin... otan vain bikinini pois senkin ratsumies-X.

Se mies: Hei Carita olen edelleen sun serkkusi. Tää sama juttu tapahtu Annelin häissä.

Sit järkytyin ja olin hetken hiljaa. Mut sit tajusin että ehkä kaikki tuolla ei tiedä että olemme serkuksia ja aloin jatkamaan kauheeta huutamista. ;) Sit menin samalla peilille ja ihastelin itseäni kun huusin kiimasia ääniä, mut en huomannut että se mies lähti sillä välin pois. Jatkoin huutamista, kunnes huomasin että olen yksin huoneessa.

Menin sitten vain pokkana ulos huoneesta ja kaikki katsoivat mua. Sanoin niille: Hmm, nyt tunnen kateellisten katseet minussa? Onko nykyään sukulaisetkin näin kateellisia? Sit vaan menin syömään kakkua ylpeä ilme kasvoillani.

Lahjojen jako

Sit tuli lahjojen jako ja mä sanoin mummille että haluan pitää puheen:

Mä (<3) : Pidän sitten puheen tästä lahjasta. Tämä on niin hieno lahja.

Mummi: Onkohan se kannattavaa äskösen ihme tapauksen jälkeen? Kuten näät että Marje ja Elviira täti on vieläkin hieman järkyttyneitä?

Mä: Huoh, ne ei ole järkyttyneitä, vaan kateellisia. Kaksi täysin eri asiaa. Pidän puheen tai kerron että yritit imeä Alamin pinaattista herkkutattia!

Sit pyysin hiljaisuutta ja menin itsevarmana naisena pitämään puhetta. Katsoin ensin peiliin n. 2 minuuttia ja harjottelin seksikkäitä ilmeitä. Sitten aloin vasta puhua :) <3

Mä: Tein mummille lahjaksi arvokkaan taulun. Taulussa on kuvia kauneimmasta asiasta tässä maailmassa. Mietin että mummi on niin masentunut menettäessään yhtä upean ja kimmoisan taulun kaltaisen aukkonsa, että tämä piristää.

Sitten avasin paketin ja sieltä tuli se upea taulu jossa on erilaisia kuvia upeasta vaginastani. Kaikkien suut aukesi ja pari peitti lapsensa silmät. Arvasin että tauluni saa aikaan näin seksikkään tilanteen että suutkin aukee kiimasta ;) Huh, rankkaa olla jokaisen päiväuni.

Sit mummi tuli hakee mut siitä pois ja käski mennä istumaan ja olemaan hiljaa. Mä yritin rimpuilla koska puheeni ois jatkunu upeasta kauriin kääntöpiirin kuumasta vaginastani vielä kauan! <3 Pusu Mut ymmärrän että mummia alko vituttaa oma haiseva rusinansa, että halus huomion itteensä.

 

Sit juhlat alkoivat loppumaan ja mä menin taas sinne Sinkut +50-sivustolle ja näyttelin Alamille erilaisia miesten kuvia. Ihmettelin vaa että miks nää kaikki on nii vanhoja. Mutta ei se haittaa, tätä naista ei pelota haasteet <3;)

Nyt meen pesee alapääni, se onkin tässä hieman haissutkin jo <3 tai siis tuoksunut ;)

<3:lla
Carita- kiihottavin-Nainen