Moi päivis!!  Pusu

En oo päässy päivittään tätä siks koska tää ihme nettisivusto on ollu nyt pois käytöstä. Vedin kuudel eurol sika kännitkin sen takia Itku

Mut kaikkea on nyt tapahtunut!!! <3 Olin siivoomassa maanantaina päiväkodissa. Oli kyllä hieman outo kokemus, sillä must tuntuu et ne kaikki hoitajat on hulluja ku ne niille lapsille huutaa ja komentaa. Kauheen epäloogista! Mun mielestä lapsille paras hoito on että ne laittaa komeroon rauhottuu pariksi päiväksi :)

Menin sinne tiukassa kirjavan oranssissa minimekossa ja keltaisessa aika avonaisessa topissa ;) olin aika kuumaa kamaa sillä yks lapsi huus ku näki mut "Kattokaa pääsiäistipu!" Olin jotenki tosi otettu ku pikkulapsetki yrittää iskee mua, mut sori vaan, en oo pedofiili ;)

Sit mun siivoojakaveri käski mut laittamaan jonku siivousasun, mut hei haloo!! Jos noita pentuja tulee hakemaan niiden iskät, niin tän misun pitää olla parhaimillaan u know päikkis? ;) Pusu 
No mä sit siel aloin siivoilee ja niillä oli joku outo ruokahetki. Yrittääköhä ne hoitajat kateellisena lihottaa ne lapset läskeiksi. :( No mut siel oli sit yks mieshoitajaki! Se puhu sillai tosi oudosti että sen ässä suhisi ja se peppu keikku ku se käveli. Mut se tavallaan kiihottii ja päätin alkaa flirttaamaan omalla seksikkäällä tavallani.

Menin siivoo siihen keskelle ruokasalia ku kaikki söi ja menin kontilleni sen minimekkoni kanssa ja mun mustat tiukat stringit näky iha kaikille. Ne kaikki ämmät jotka vahti lapsia katto mua tosi kateellisena ja peitteli lasten silmiä. Taitaa niitä vituttaa ku mua haluaa kaikki ;) Sit yks pentu huusi "Kattokaa pääsiäsnoita" ku se näki mun mustat stringit.
Sit salaman nopeasti nousin ylös siitä ja muistin etten oo sheivannu. Nyt se lapsi luuli et mun hohtava emätin on pääsiäisnoita, eiks ooo söpöö?? <3 Mut must tuntuu et se pentu huus siks sen koska se on kateellinen.. Nykyaikaan siis pennutki on kateellisia mulle huoh.

No sit se mieshoitaja meni keittiöö ja menin sen perässä. Menin siihen keittiön hellalle jalat haaralleen istumaan ja otin siitä pöydältä kurkun ja aloin imee sitä. Katsoin sitä silmiiin ja imin sitä kurkkua ja sit se katto mua jotenki tosi oudosti. Tais alkaa taas kerran tollakin ukolla makkaramunakas seisomaan ;) No sit se lähti pois ja päätin mennä odottelee eteiseen niitä perheen isiä.

Iltapäivä

Mietin elämääni siinä pari tuntia kunnes joku perheen isä sit tuli ja keskusteltiin:

Perheen isä: Onkohan toi meidän Timo jo pääsemässä kotiin?

Mä: Minkälaista Timoa meinaat? Mun Mirri haluaisi kotiin

Perheen isä: Eikun tuota Timppaa tulin hakemaan

Mä: Meinaatko siis pimppaa? Multa sitä tippuu jos haluat

Perheen isä: Ei jumalauta!

Sit se meni autoon.. Must tuntuu et sil tuli kiire runkkaamaan ja miettimään millanen TimppaPimppa mulla on ;)

 

Sit pääsin kotiin. Kävelin perinteisesti ostarin kulmilla ja törmäsin sit sillä matkalla tuttuun mieheen. Se oli ALAM!! Pusu 
Se oli ihan kännissä ja se pysäytti mut ja suuteli heti suulle. Tiesin että se on kaivannu mua! Se sit kysy et voiks se tulla mun luo ja sanoin että tottakai. Mun sänky on lastattu kuumalla emättimen tuoksulla nääs ;)

Mummi tuli sit huutaa ku päästiin kotiin, mut sanoin sille et se lentää ulos jos vielä jatkaa. Sit se meni juomaan konjakin loppuu. Must tuntuu että mummii on alkanu tajuamaan että tässä talossa määrään mä, maailman kaunein nainen, jolle on koko 5 miljoonaa suomalaista kateellinen ja naiselle joka on liian kaunis olemaan totta <3

Alam sit sammu mut sitä ennen kysyin silt et mennääks naimisiin ja se sano jotai "öäaöösld joojo" ELI OLEN MENOSSA NAIMISIIN!!! <3<3 Mites suu nyt pannaa kateelliset ;)

Mut nyt meen pesee mummin selän et saan viikonlopuks viikkorahan <3

<3:lla

Naimisiin-Pian-Kuutamon-Myötä-C