Moikkis koikkis päikkis!! <3

Onpas ollu mukavaa taas harjottelussa (ellei laske sitä läskii leopardikuvioisissa pöksyissä olevaa Jacobin vaimoa mukaan.) Jotenkin mua ärsyttää tommoset ämmät jotka ihan pokkana vaa suutelee mun tulevaa miestä ja yrittää vikitellä mun edessä. Okei vaikka olen kaunein ja upea, niin joku roti ämmä? Todella edesvastuutonta käytöstä ton ikäseltä ämmältä!!!!

No mun aamu alko oudosti ku mä näin taas sen rotan (Gabriella <3) siel roskiksilla. Mä päätin sillä hetkellä että haluan sen uudeksi lemmikiksi! Annoin Pusu-kissan pois koska silloinen exäni Juuso (pissanjuottaja) halus luopua siitä. Mä olin sentään vastuuntuntoinen vaimo ja ajattelin mieheni parasta. Jos mieheni ei halua mun tulevaa lasta, niin ilomielin annan sen pois :) Olen vähä ku semmonen ennenvanha eukko! <3<3<3< ;D No yritin sit sitä Gabriellaa ottaa kii ja juoksin sen perässä ja sit Jacob tuli kysyy "Onko kaikki ok?" ja sitten vastasin että haluan Gabriella rotan kotiini lemmikiksi. Jacob sit katto mua pitkään ja sit se lähti pois... Okei en siis ota sitä koska Jacob ei varmaa enää halua lisää lapsia :( Sil on jo sen läskin akankaa lapsia ni joo mä olen sentää turpea nuori emätin ja sellasena pysyn ;) Tiukka nainen vai mitä päikkis? ;)

Mul tuli ton Jacobin katseen jälkeen tosi outo olo. Onkohan se pettäny mua tai jotain? Mun oli siis pakko ottaa siitä taas selvää ja laitoin sen pahvimukin sinne pönttöön että saan maistettua onko sen pissa epäluotettavan miehen pissaa. No sit ku Jacob meni sinne vessaan ni se samantien tuli ulos ja heitti sen pahvimukin roskiin ja huus "Eikö näistä ole sanottu!!!" En kyl aluks saanu selvää mitä se huusi, mutta sit tajusin ku olin miettiny pari tuntia et se meinas et niitä ei siis enää laiteta sinne. HUOH, jos et tajua että naisesi haluaa tutkia oletko epäluotettava, niin KASVA AIKUISEKSI!! Love ya silti <3 Musta tommoset tiukat pomot on just hyviä näin tasokkaalle naiselle ;)<3

No olin sit istunu kolme tuntia siel takahuoneessa ja sit Jacob pyys tekemään jotain mut mä aloin esittää vaikeesti saatavaa ;) Mä vaa katsoin kattoon ja en katsonu siihen. Luulen että sitä kiihotti se tilanne koska must tuntuu et se meni heti soittaa vaimolleen et se aikoo jättää sen. <3 Mä hoidan nää keissit ;)

Sit se istu oudon näkösenä kassalla ja menin sit makaamaan siihen sen eteen maahan ja hieroin emätintäni ja laitoin sormen suuhun. Siin oli jotai asiakkaita (mummoja kateellisena) ja mä vaa jatkoin. Sit Jacob käski mut kotiin ja pahoitteli tilannetta niille ämmille. Pahottelitko sitä että tais alkaa seisoo joku makkaralörpötin? ;) Menin kotiini onnellisena ja hymyilin koko matkan. Taisin saada tulevan mieheni <3

No sit pääsin kotiin ja mummi oli taas sen helvetin lesbo kaverinsa kanssa! Mua alko nii kyrpii se tilanne että menin huutaa niille "MUMMI EN OLE LESBO!! USKO!! Sun ei tarvi mustamaalata mua tolle lesbokaverilles enää!!!!EN VIE SITÄ SULTA!!!" sit ne katto mua sillai oudosti ja se lesbo vei mummin makkariin ja mummi alko itkee. VOIVOI JÄITKÖ KIINNI ITSETEOSSA KURPPALESBO??????? Mul ei oo lesboi sillai mitää vastaa jos ne ei vaa koskettele mun tiramisun makusia rintoja ;)

Sit se lesboämmä yritti tulla jotai mulle puhuu mut sanoin "TIEDÄTKÖ PALJON KOEN KUN ON NÄIN PALJON KATEELLISIA YMPÄRILLÄ?? OLEN LIIAN KAUNIS OLEMAAN TOTTA" sit ne lähti yhessä johonkin. Varmaa häpesivät lesboudesta kiinni jäämistä ;) Voivoi mummi kasva aikuiseks lutka <3 love ya <3

Mut meen nyt suihkuu. Viime kerrasta on jonku aikaa <3

MOIKKA PUPSUT <3

ps. OLEN FACEBOOKISSA NIMELLÄ CARITA ONNELA <3 Fanit saavat pyytää kaveriks <3

<3:lla Sormitemppu-C