Hei vain Päikkis :)

Se että jos nainen EI saa testata onko mies luotettava vai ei, niin mieluusti olen poissa niiden kateellisten luota ... eli... Hain uuteen työpaikkaan harjoitteluun! Olen todella onnellinen siitä miten haastattelu meni! <3 Työharjoittelu paikka johon hain on Hersburger!!!<3 Haen siksi sinne koska se on ulkomaalainen yritys ja Mcdonalds on joku kälynen Ruotsalainen yritys.. Tän arvonen nainen ei mihinkään hurrilaaksoon mene! Johan opetti mulle että jokainen ruotsalainen mies on homo. Mä haluan flirttiä elämään ;) <3 en mitää göteborgin hintsuja :)

Kerron nyt miten harjoittelu meni:

Työhaastatteluni tänään

Menin sinne mun uusissa kuteissa. Ostin Citymarketin lasten osastolta (mun favoirite paikka, koska siellä on tyylikkäitä vaatteit<3) pienen minimekon! Ajattelin että upeat sääreni näkyvät tulevalle haastettelijalle ja se saa sen toopen mieleen ajatuksia tiukasta nuoren naisen emättimestä <3 Laitoin sen päälle ja sit lisäksi vielä mummin neuleen jota se piti ku se oli joku keski-ikänen horo. Tää neule on vaa tosi iso, mutta tää hirven (vai onko tää Seepra?) kuva on tosi style, koska nykyaikana on muodissa suuret eläimet paidoissa :)

Mummi kyl vaan TAAS katelliisena sano että näytän huoralta? Se sano et mun siniset luomivärit ja pinkki (muka hampaillekkin mennyt) huulipuna on huorahtavaa? Ja et mun alapää näkyy kun istun.. HALOO MUMMI!! Jos et tiedä ykyajan muodista mitään NIIN OLE HILJAA. Tää nainen tietää miten työ saadaan ;) Yks huono puoli täs on se et mä lainasin mummin alkkareita.. toivottasti haastattelija tykkää näistä <3

Menin sinne hesburgeriin ja istuin ekaksi sinne penkille niin että levitin haaroja sinne kassalle päin ja ne kateelliset ämmät nauro siinä ja yks tiputti kahvinsaki? Voi elämä jos noin kateellisia työkavereita mul sit on niin ei hyvin mee..

No sit se haastattelija mies tuli ja pyys sinne takahuoneeseen. Kävelin sen edellä vähä matkaa ja tiputin muka maahan jotain ja nostin sitä niin että peppu ja alkkarit näky sille.. mut sit kävi nolosti.. Mä en muistana käydä aamulla...no... KAKALLA TOOPET ni pääs pieni semmonen tuhnu.. Toivottavasti ei kuullu tai haistanu sitä.. tai no toisaalt hesessä kyl haisee aina kakka, joten ei se erota mun kauneuden tuoksuja <3

Sit istuttii siihen ja katoin sitä silmiin flirttailen ja kerroin nimeni ja meidän keskustelu meni näin about:

Se mies: No miksi Carita haet tänne?

Mä: Siksi koska mä haluan tukea ulkomaalaista yritystä täällä katkerassa ja pimeässä Suomen maassa.

Se mies: Hmm, selvä.... Me olemme kyllä Suomalainen yritys ja meillä on ulkomaillakin pari....

Mä: Äläs nyt valehtele senki höpönassu! ;) Tiedän sunlaiset miehet.... (Sit laitoin sormen sillai seksikkäästi suuhun ja imin sitä ku herkkutikkarii ja se alko kattoo vaa jotai lehtiöö kädessää ´.. tais alkaa seisoo joku makkaratikku ;))

Se mies: nooo... Kerropas miksi lopetit vanhainkodissa?

Mä: Siksi koska mä seurustelin yhden vanhemman miehen.. tai no siis sinänsä se oli mun lapsi koska sil oli vaipat ja annoin sille rintaruokintaa, mut en todellakaan anna lapsille sitä että en oo pedo!Älä pelkää siis et hiplailen lapsia täällä! No sit mä halusin testaa et onko se mies luotettava ja otin sen pissaa suuhuni .. Siitä maistaa miehen luotettavuuden ja sitten..

Sit se keskeytti mut?

Se mies: Tuota noin..

Mä: Shh!1 Tää jatkuu viel. No sit maistelin sitä pissaa ja juuri kun olin ottamassa toista kulausta niin semmonen katkera lehmä ämmä hoitaja tuli siihen ja kysy mitä teen ja sit mä..

Se Mies: selvä!! Me otetaan yhteyttä suhun.. Pitää hieman keskustella vielä.

Mä: Tää siis meni hyvin??

Se mies: Otamme yhteyttä sitten.. kiiitos hei..

Mä: HEI!!! <3

Eli kateelliset! Tiedoksi teille että mä todellakin osaan hoitaa nää haastattelut hyvin ;) Se oli hyvä ku sielt lähdin niin kaikki katto mua suu auki ja pari tais nauraakin (se kertoo et tykkää <3) joten se haastattelija näki että miehet tykkäis ostaa multa hampurilaisia.. ja ehkä muutakin;) <3 Mä en kyl oo semmonen tyttö! Turha taas luulla kateelliset!

Mut nyt meen pesee mummin selän et saan siidukkaa taas 6 eurol viikonlopuks <3 aion juhlia pääsyäni työharjoitteluun! ja jos sä lehmä hoitaja sielt luet tätä, niin kärsi sä vaa siel! Tää nainen on kuin Kauneuden ja älykkyyden jumalatar Maria <3

Moi!

<3:lla Pian-hampurilaismyyjä-C