Moikka päivis taas! Nyt on tapahtunut kaikkee..

Viimeks se kusipää Juuso sit sen kaverinsakaa pölli ne 200 euroo, mitkä otin mummin säästöistä ja tajusin vasta jälkeenpäin kunnolla sen et sain niiltä pullon pissaa!! Siis miehet kohtelee mua niin kusipäisesti välillä, vaikka nimenomaan olin niitä varten (tai siis juusoo varten TOOPET) pukenu ne bikinit päälle (joissa se ruskee siel takana on sit ruskeakastiketta köksän tuntien ajoilta, ei kakkaa!). Tulin viel kännii niiden takii ja meinasin tehdä itsarinki, mut ne kusipäät ei välittäny mun tunteista yhtää! Olen taas pettynyt ihmisiin.. :'( ja toi facking lehmä on koko viikon hiillostanu mua ja selittäny jotai et ei kestä kohta enää asuu mun kanssa koska varastan sen rahat ja täällä käy jotain epämääräisiä tyyppejä??? NO EI SUN VITTU TARVII KAUAA ENÄÄ ASUAKAAN MUNKAA KU LENNÄT KOHTA ULOS!!! Love juu.. <3;) Mut koita nyt hyvä ihminen kuitenki kerätä ittes, vähän noloa aina valittaa ku joku vanha katkera korppikotka kaikesta, etkö todellakaa kestä sitä et sunkaa samassa kämpässä asuu nuorempi ja kauniimpi lady? ;) Kateellisuus vie tuhkatkin pesästä. ;)

Mä sain tänää potkut vanhainkodista. Tää juttu meni näin:

Koska olin tosi järkyttyny siitä juuson ja sen kaverin halvasta tempusta (et ne juotti mulle pissaa!), olin tosi pettyny miehii pitkän aikaa ja mul meni joukoonkin luottamus.. :( Mietin just et en luota miehii enää koskaa ja Jouko on ihan samanlainen ku kaikki muutkin miehet! raivosin Joukolle siitä et "JUOTATKOS MULLEKIN OMAA PISSAAS HETI KUN HALUUT SAADA MULTA RAHAA TAI HEDELMÄISTÄ PIMPSAANI???" Jouko katto mua peloissaa ja oli hämillää ja yritti sanoo jotain takas mut mä hoidin sen puhepuolen tossa. ;) Kukaa ei kuullu meidän ekaa riitaa, koska mä olin laittanu Joukon huoneen oven kiinni. Se et jos oikeesti miehet juottaa pissaansa palkkioks siitä et saa olla tällasen kuningattaren kans tekemisissä, nii on kyl tosi halpaa! Sais tuoda pikemminki timantteja!!1 Olen aina tiennyt mitä haluan ja tiedän että en halua juoda kenenkään miehen pissaa!

Kuitenkin mul tuli sit sellanen ajatus mieleen, et koska Juuson pissa haisi ja maistu jotenki tosi vahvalle ku vahingos join sitä, nii päättelin siitä sit et mitä vahvempi se haju ja maku pissassa on, sitä epäluotettavampi se mieskin on.. Samalla tajusin äkkiä, et joukollahan on se pullo sängyn vieressä mihin se pissaa aina sillon ku se ei jaksa mennä vessaa tai on niin kova pisuhätä ettei ehdi vessaan. <3 Vähän aikaa kyl epäröin tätä mut sit tajusin et luottamus täytyy oikeesti saada joukoonki takas ja siihen olis vaan yks keino..

Mä sit otin siitä joukon pisupullosta kulauksen ja maistelin sitä vähän. Yllätyin oikeesti tosi positiivisesti! <3 Juuson pissaa verrattuna joukon pissa maistu tosi miedolle, siin oli sellanen aavistuksen hedelmän makua vaik muuten kyl maistu pissalle. Just ku olin ottamassa toista kulausta nii se vitun Taina (siis se katkera hoitaja, jolla aina liian pieni puku TOOPET!) tuli sinne huoneesee ja raivostu! Ensin se katto pitkää ja mul vaan pisutippoja valu suupielistä ja sit otettii yhtee sen ämmän kaa.. Mitä seki on noin kateellinen, sil menee varmaan oman miehensä kaa tosi huonosti ku pitää hyökätä AINA mun kimppuu ja tehdä musta uhri.. :(:( En ole kellekään halunnu mitää pahaa.

Se ämmä syytti mua pervoks??? Mä yritin selittää sille sen Juusojutun mistä kerroin aikasemmin ja nyt myönsin et seurustelin Joukonkaa ja mun piti saada luottamus takas et meidän suhde vois hyvin mut vitut se tyhmä ämmä tajunnu mistää mitää!! Mitä pervoo on siinä muka et haluaa selvittää sen, voiks mieheensä luottaa?? Sano vaan et ei tarvi enää tulla ja lähin sit menee. Ihmiset vois joskus kattoo peilii ja yrittää ymmärtää!

Oon nyt himas ja mietin just et nyt vaan kohti uusia tuulia. ;) <3 Ei mua ees vituta pahemmin, noiden kateellisten ämmienkaa on nii stressaavaa muutenki olla.

T: Uusien-Tuulien-C <3