Moiddi koikki päikkis <3

Olin eilen töissä huoh.. mummi selitti et se on hyvä ku saa kahden päivän palkan.. Ööö, en oikein tajunnu mitä se vanha lutka taas puhuu.. Miten se voi luulla että yhdeltä päivältä saa kahden päivän palkan? Mä oon siel sen yhden päivän!!! Puhuin sille taas järkeä ja sanoin että mene jo vanhainkotiin vanha luuska.

No kuljin siellä taas se moppi kädessä ja sit menin yhteen toimistohuoneeseen ja siel oli tietokone joka oli jäänyt päälle :( se kai sai mun tietokoneelta sillon tartunnan flunssaan, koska siinä sen näytössä pyöri teksti "Älä sammuta!!!". Tosi ilkee sen tietokoneen äiti koska jätti koneensa päälle ja käskee viel olla sammuttamatta sitä. Menin kahviosta hakee teetä ja leipää ja murensin ne leivät sen koneen päälle ja kaadoin teet sinne näppäimistöö ja näytölle. Nyt se ainaki sammui ja varmasti paranee :) Olisin sika hyvä äiti <3

Sit menin kattoo yhteen huoneeseen ja päätin että otan uudella joululahja kamerallani pari valokuvaa. Ja nyt en meinaa mitää normaaleja kuvia ;) istuin siinä penkillä kaunis hohtava vaginani paljaana ja otin siitä valokuvia <3 Tosi nättejä kuvia! Sit menin kontilleni ja yritin ottaa pepustani kuvia. Sain pari kuvaa, mut sit yks toinen siivooja tuli sinne just huoh.. Se kysy mitä ihmettä teen. Kerroin että otan taiteellisia seksikuvia itestäni ja kysyin että onko se kateellinen. Se sit lähti vähin äänin siitä pois ja mä jatkoin. Nolottaa vaan kun katoin niitä peppukuvia niin mulla on selvästi kauhee kakkaraita siinä peppureiän suulla.. joten se siivoojaki nähny sen hihihihihi.... mut mitäs on kateellinen lutka! Saipa kerrankin takas!

Menin sit iltapäivällä mäkkiin Ainon kanssa. Käskin Ainon ottaa kuvia musta siinä pöydällä jossa poseeraan pieni mekko päällä ja mulla ei oo pikkuhousuja ;) Aino sit otti kuvia musta nii et istuin siinä penkillä ja revitin rakkauden pesäkettäni ja se näky selvästi <3 nammss.. mitäs tykkäätte miehet? Mut turha luulla.. ette saa tätä upeaa tiukkaa hohtavaa kruunupesää ;)

No mut sit taas yks niistä viidestä miljoonasta kateellisesta ämmästä tuli siihen pöytään.. Kateellinen myyjä tuli jotai selittää tähän tyyliin:

Kateellinen myyjä: Anteeksi, mutta nyt oikeasti teidän pitää poistua.

Mä: Huoh. Tiedätkö kuinka rankkaa on ku muutenkin on kateellisia näin paljon??? Tiedän että olen liian kaunis olemaan totta, mutta voisit yrittää hieman edes olla vähemmän kateellisempi? Aino, otatko musta semmosen kuvan jossa istun tosssa tiskillä pimpsu paljaana?

Sit me lennettii ulos. Miksi näitä kateellisia on nykyään mäkissäkin? En saa missää liikkua kun kateellisia pörrää jopa ravintolassa. Ja ne sekoo viel enemmä kun näkee mun tiukan toosalooran joka on tiukka, mitä niil itellä ei oo!!! Ymmärrän teitä kateelliset ;)

Ainii, kysyin mummilta tänää et onks Helvi ja se lesbopari. Se sano että ne on ystäviä ja eivät todellakaan lesboja. Söpöö kun mummi yrittää olla hetero... Hihi<3

Myöhempään hanit <3

<3:lla

Seksilehtien-keskiaukeaman-kuuma-C