Moikka taas rakas päivis.. <3

Pääsin just töistä ja meil oli Joukonkaa pientä flirttiä koko päivän. ;) <3 Oon miettiny täs et vaikka vanhukset onkin pikkulapsia, niin silti ne osaa flirttailla?!? Eihän vaippaikäiset lapsetkaa osaa yleensä flirttailla, jos oikein oon käsittänyt tän asian? Kuitenkin olen vastuuntuntoinen äiti, joten yritän myös käyttäytyä kuten äidin kuuluu mutta välillä äidinvaistoni saavat liian vallan ja viekoittelen lastani. ;) hihi.. Tänää istuin Joukon sängynlaidalla pitkään ja googlasin vanhukset + rintasyötäntä mut en löytäny mistää tietoa siitä!! Ja mietin et antaisinko nyt sitä rintasyötäntää ja olinki just kaivamassa hedelmäistä maitomeijeriäni esiin, mutta sit se Taina lehmä tuli siihen väliin josta kerron myöhemmin..

Mummi kysy tänää et mikä mua vaivaa ku liihottelin kuin enkeli kotiin tänään (siis mun kotiin, mummi lentää sieltä kohta pihalle). keskustelu meni näin:

mummi: Carita, mikäs nyt on kun näytät noin onnelliselta?
Minä: Mun äidinvaistot on saanu vallan, tapasin töis yhen tosi ihanan tyypin..
mummi: Oi ihanaa nuorta rakkautta! Tuothan minullekin se näytille, olisi ihanaa tyttärentyttäreni nuoria miehenalkuja näin vanhoilla päivillä.
Minä: Mummi, HALOO??? Mitä sä oikein kuvittelet? :D Tää mun mies on Jouko 76 v, se on vaa niin sulonen ku ei oo koskaan nähny ennen miten vanhukset käyttää vaippoja ja mulla heräs heti äidinvaisto. ollaan jo puhuttu kihloihin menosta.. (en kertonu tässä vaiheessa viel mummille et oon suunnitellu sitä rintasyötäntäjuttuu, koska ollaan vielä näin alkuvaiheessa kuitenkin. Me kuitenki tapaillaan joukonkaa vielä <3)

Siis vittu mikä lehmä toi mummi on!! Sen jälkee ku kerroin olevani onnellinen mieheni/lapseni kanssa, se näytti tosi järkyttyneeltä.. Siis se ei ikinä oo onnellinen mun puolesta!! Tiedän kyl et se on katkera vanha luuta ja tiedän kyllä et kyse on vaan siitä että se on KATEELLINEN siitä et oon löytäny sen ikäsen miehen mitä se itekin haluis. Noh, ehkä sit kantsis jaella sitä looraansa muilleki ku noille ostarin spurguille ja tulla esim. vanhainkotiin tapailee niitä kunnon miehiä.. TURHA SUN MUMMI MUA ON SYYTTÄÄ SIITÄ, ET OOT NOIN KULAHTANU VANHA AKKA ET NE SPURGUTKI PANEE SUA PELKÄSTÄ SÄÄLISTÄ!!!! Olen nyt hyvin vihainen, enkä aio hyväksyä tuollaista.. >:( Mummi, jos luet tän niin pidä tätä varoituksena: Uloslentopäiväsi lähenee kovaa vauhtia. ;);)

Sit se toinen ämmä, mist kerroin aikasemmin.. Tuol töissä on sellanen Taina, joka on tosi ruma ämmä. Liian ylipainoinen ja käyttää niitä valkosia hoitajapukuja ja ottaa aina liian pienen koon!! läskit vilkkuu vaa sieltä nappien välistä, haha! :D Työpaikalla pitäis oikeesti olla jonkunlainen moraali, ei siellä olla tyrkkyymässä itteensä niille vanhuksille vaan siellä ollaa töissä! Kumma ettei tollanen vanha luuska oo sitä vieläkää tajunnu.. Noh, ku olin istunu Joukon huoneessa about 5 tuntia (me kuherreltii siinä sängyllä ja juotin sille tuttipullosta maitoa ;)<3) ja surffailin netis, niin se ämmä pölähtää kesken kaiken sinne huoneesee ja väittää että tuol olis vaikka mitä tekemättä ja se joutuu yksin nyt tekee kaiken. Ja aikoo myöskin tehdä vanhainkodin johtajalle valituksen musta, et on muka epäilyttävää et istun yhen vanhuksen (jouko on mun mies, eikä mikää vanhus!! <3) huoneessa aina kaikki päivät.. Siis haloo??

1. MÄ EN OO KIINNOSTUNU KENESTÄKÄÄ MUUSTA KU JOUKOSTA JA HOIDAN KYLLÄ MIEHENI, JOTEN MIKS SE ÄMMÄ TULEE SELITTÄÄ MULLE ET SIEL OLIS MUITAKI POTILAITA??? EI NE KIINNOSTA MUA!

2. EIKS YHTÄ EPÄILYTTÄVÄÄ VOIS OLLA KU SE SAMA ÄMMÄ JAKAA SITÄ LIKASTA TOOSAANSA MIEHELLEEN PÄIVÄT PITKÄT KU PÄÄSEE TÖISTÄ?? En tajuu mikä logiikka noissa sen jutuissa on.. =/ ........

Latelin nää kaikki sille päin naamaa. Johan oli akka hiljaa.. Lähin sieltä ovet paukkuen, tulin äsken tänne ja avasin just siiderin. Mummi anto mulle ylimääräst viikkorahaa, et sain nyt kuudella eurolla siideriä.. Vedän kännit tänää, vituttaa kyl nyt niin paljon! Mun ja mun lapseni välissä ei ole kukaan, siitä pidän huolen!

T: Rakastunut oman lapsensa äiti - C <3