Oon nyt iha siga kännis oikeesti!! Join nyt nää kaikki siiderit mitä ostin kuudel eurol.. kävin jopa jo oksentaa äskön.. Tai sitten oon raskaana ;) Nimittäi muistan ku Aino joskus ekan luokan bileis sano et jos pussaa poikaa ja ajattelee mieles "Haluan raskaaksi" ni voi tulla raskaaks!! Mä join samasta tuttipullosta ku Jouko joten tää likka voi ehkä olla raskaana! <3 Mut olis se sillai outoo olla raskaana omalle lapselle, eli Jouko- herralle <3 Mut semmostahan elämä on vai mitä päivis? ;) <3

Ainiin! Juuso soitti mulle tänää! Arvasin että se kaipaa mua vielä salaa! Se pyytää multa lainaksi 200 euroa ja tiedän mihin se ne tarvitsee!! Puhelu meni näin:

Minä: "Carita"
Juuso: "No Juuso moro"
Minä: "Moi! Arvasin että soitat!! Haluat luultavasti palaa yhteen?"
Juuso: "Jep joo no tota.. oisko sulla lainaa 200 e"
Minä: "Voi sua höpönassuu! Ostatko nyt sen kihlasormuksen mulle????"
Juuso:" Noo tuota..."(sit se yskäsi ja kuulu kauheeta naurua)
Minä:" Voi pientä olet sairaana??? Voin lainaa kyllä sulle sen rahan. Tuleehan se niinsanotusti mulle takas sormuksena" <3<3
Juuso: "Joo tuun hakee ne!"
Minä: "Laitanko bikinit kylpytakkini alle??" ;) ;)

Sit se laitto luurin korvaan :( mut siis nyt tuli kiire!! Mul on ne bikinit vähä likaset siit pyllyn kohdalta... Se on sit ruskeakastiketta, ei kakkaa toopet!!!! <3 haloo!! En oo nii likanen! Nyt hinkkaan niitä puhtaaksi juuri tässä. :) Tekee kyl nyt hyvää nähdä Juuso, koska oli se riita työharjottelussa, niin saan itsetunnolle kutia kun miehet piirittää. Taitaa se vanha lehmäki töistä olla kateellinen, vai mitä päivis;)

Mä aion varastaa ne 200 e mummin säästöistä! ET JOS SUA HÄIRITSEE MUMMI SE NI KANTSIS VAROA. Juuso on bandidos eli helvetin enkeli joten kantsis mennä polvilleen kun näet sen ja alentua vahvalle miehelle ja tehdä mitä se haluu <3 mut kikkeliä et sit juusolta tuu samaa et turha luulla vanha lutka <3 Silti love ya!!!<3

MVM VITTU MENIIIIN YHTÄKKIII IHA VITUN KÄNNIII HKAD OIKEESTI!!! JUUSO VARMAANN HALUAA MUAAJj nyt ku OON TÄMMÄNEN TEIniKÄNNILÄINEN BikiNEIS ;)))) AINO JA EINI HAISTAKAA VITTUUU! AINO SUN ISÄS HERKKUTIKKARI KÄY joKU PÄIVÄ MUN salaiSUUDEN PUUTARHASSA!! Sanon sen jo nyt!!! <3 EINI SANO RiTVA MUTSILLES ET kantsis VAROO BANDIDOKSII TäST LÄHIN!!!

JA KOSKETTELE EINI SÄ VAA KOIRIEN KIKKELEITÄ KUN ET OIKEIDEN MIESTEN SAA!!! ;)

Nyt laitoin nää bikinit.. näis on vielki tää läikkä takana.. mut ei juuso kai huomaa ku se katsoo silmiini ;)
Olen upea itsevarma ja itsenäinen nainen jolla on kosketusaltiit isot melonit ;)

NONI MENENN MNYT OON SIGA KÄNNISSSSS <3

<3: Bandidos vaimo (varokaa.)