Riidansävyisissä tunnelmissa moikkis päikkis! <3

Huoh.. Sain eilen viimeisetkin tavarani tänne kämppään (Aino ja Eini kanto). Kaikkee kauheeta tapahtu eilen, mutta musta ne ei taaskaan johtunu. Ensinnäkin Aino oli varastanu mun huoneen! Oon muutenkin kohdannu niin paljon nyt vastoinkäymisiä, että meinasin saada burnoutin (en tiedä mitä se tarkoittaa mut se kuulostaa must hienolta :)). Menin huutaa Ainolle:

Riita Ainon kaa:

Minä: AINO, SAATANAN HUORA!! MITÄ SUN TAVARAT TEKEE MUN HUONEESSA?? ETKÖ SÄ TAJUA ETTÄ MÄ SANOIN JO SILLON EKANA ET HALUAN ISOIMMAN HUONEEN MITÄ TÄÄLTÄ LÖYTYY?? TÄMÄN ARVON LEIDI EI MISSÄÄN SIIVOUSKOMEROSSA ASU!

Aino: Kuules Carita, sillon kun me Eininkaa saatiin tää kämppä, ei ollu puhettakaan et sä muutat tänne. Sä saat nyt luvan muuttaa siihen huoneeseen mikä on tyhjänä tuossa. Ja lopeta toi rääkyminen!

Minä: En todellakaan muuta! Sä saatanan kateellinen lehmä et tajua mun ongelmia; ensinnäkin toi huone on mulle liian pimee, mä tarviin valoa että voin peilailla ja ihailla itseäni ja toisekseen kateellisten eli mm. sun paikkas on siivouskomerossa. Yritä tajuta että olen arvokas, seksikäs ja kaunis nainen, joka on joutunut uhriksi liian monta kertaa! Saat luvan kantaa heti tavaras pois tuolta! Sitäpaitsi sun löysä vaginas ei vedä vertoja mun kermavanilijakastikkeen makuiselle tiukalle puutarhalleni, jonne ei kellä tahansa oo asiaa!

Aino: No on sulla ongelmat.. Mutta sä muutat tohon tyhjään huoneeseen ja piste!

Minä: SENKIN SAIRAS SAASTAINEN IHMISLIHAMUREKE!!! NÄIN EI MUA KOHDELLA! MÄ HUUDAN TASAN NIIN KAUAN ETTÄ SÄ KANNAT TAVARAS POIS TUOLTA!

Aino: Ihan vitun sama.. En jaksa sunkaa vääntää enempää. Muuta sit mun puolesta.

 Aino meni vihasena tupakalle ja menin vielä muistuttaa, et sillä on puol tuntia aikaa kantaa tavaransa ulos tuolta ja siivota, koska vaadin, että paikat on pluts plats ennen kuin saavun. Huoh.. Se on kyl niin tyhmä ja katkera ämmä. Siinä hetkessä tajusin että en ollut käynyt kakalla koko päivänä, joten tunsin tunnetta että pitää juosta äkkiä vessaan. Annoin kauniin ja tuoksuvan mutta hieman löysähkön sinappini tulla pönttöön ja päätin samalla kostaa Ainolle äskeisen riidan. Otin peilikaapista sen puuterityynyt ja pyyhin niihin kauniit maalaukset ryppyreikä-aukkoni sinapilla ja laitoin ne takaisin puuterirasioihin. Kantsis varoa suututtamasta mua! Tiedä sit Aino toi jos luet tän. ;)

Oon tässä viimeaikoina säälinyt itseäni paljon ja ihan aiheesta! Tää kamala kateellisuus ja katkeruus noilta ämmiltä ja mummilta meinaa olla mulle herkälle kauniille naikkoselle liikaa. Keksin huonoon olooni ratkaisun ja aion hakea siihen nyt apua! Soitinkin punaiseen ristiin, koska oon kuullu että ne järjestää just kaikille hädänalaisille ihmisille rahakeräyksiä! 

Puhelu punaiseen ristiin:

Punainen Risti: Punainen risti, Makkonen puhelimessa

Minä: No Carita Onnela täällä hei! Olen kuullut että te järjestätte kaikille hädänalaisille ihmisille rahankeräyksiä?

Punainen Risti: Joo kyllä järjestämme, tällä hetkellä meillä on mm. Afrikan nälänhädästä kärsiville lapsille rahakeräys, voin ilman muuta antaa teille tilinumeron jonne voitte laittaa..

Minä: Plaaplaa, luuletko toope tosissasi että noin pienistä ongelmista teille soittaisin!! Soitin koska haluan että järjestätte minulle heti keräyksen! Lensin juuri mummini asunnosta ulos, koska hän oli suklaarusina nänneilleni ja karkkikaupan makeille rinnoilleni kateellinen ja nyt asun kahden kateellisen ämmänkaa kämppiksinä! Nämä ongelmat todellakin ovat paljon suurempia kuin joku Afrikan nälänhätä. Tarvitsen rahaa, jotta voin hemmotella itseäni mm. kasvohoidoilla ja kynsihoidoilla jotta minulle tulisi parempi mieli.

Punainen Risti: Tapanamme ei kyllä ole puuttua yksittäisen ihmisen ja vieläpä noin pieneen asiaan ja jos saan sanoa, niin nuo ongelmat eivät kyllä vedä Afrikan nälänhädälle ja sodista kärsiville ihmisille vertoja.

Minä: Minun ongelmani todellakin ovat paljon vakavampia! Kuinka kehtaat olla noin kateellinen ja vähätellä maailman kauneinta naista?? Ei tule sinulla herrankukkaro kolisemaan! Kostan tämän vielä; haastan teidät kaikki oikeuteen kauneimman naisen heitteillejätöstä!

Olin juuri lyömässä luuria korvaan, kunnes tunsin ilmakuplan peräaukkoni suulla ja päästin sen saman tien puhelimeen. Siitäs sai senkin kateellinen ällöttävä homehtunut sininen lenkki! Tämä ei jää tähän! Kuten totesin vanhassa päikkiksessäni, olen nainen joka seisoo sanojensa takana.

Päätin kuitenkin että järjestän itselleni keräyksen, joten mummilta saatu vanha lasipurkki sopikin siihen tarkoitukseen oikein hyvin. Leikkasin siihen lehdistä kirjaimet: A-U-T-T-A-K-A-A K-A-T-E-E-L-I-S-T-E-N U-H-R-I-A-! Menin ekana näyttää Ainolle ihan innoissani sitä ja samalla vaadin siltä 50 euroa sinne purkkiin. Sanoin sille suoraa et järjestän itselleni tällaista keräystä, että toivun kateellisuutenne aiheuttamasta tuskasta ja voin mennä hemmottelee itseäni kaikkiin hoitoihin. Se tokas mulle että "painu vittuun" ja laitto ovensa kiinni. SIIS TOTA MÄ JUST TARKOTIN!!  Paukutin puoli tuntia sen ovea ja huusin samalla että "SÄ TÄTÄ KÄRSIMYSTÄ OOT MULLE KATEUTTAS AIHEUTTANU NIIN SAAT MAKSAAKIN SIITÄ SENKIN SAASTAINEN YKSILÖ!"

Se ei vastannu mulle mitään, vaik lopuks kuuntelin toisella korvalla sen ovea. Okei, siis jos noin kateellinen on niin kyllä saa kuulla vielä kunniansa monta kertaa!  

Einiä en oo vielä nähny tuolla, aion näyttää myös sille kuka mun asunnossa määrää!

Kirjoitan pian lisää. ;)

Muuttanut - Prinsessa - C