Ihanissa syksyisissä kuumissa tunnelmissa hei päikkis! <3

Nyt on tapahtunu todella paljon taas asioita! Kuulin mummin nololta lesbokaverilta Helviltä että mä olen saanut lopullisesti kengän jäljen kauniiseen peppuuni siitä työstä missä kuljettiin joku ihme moppi kädessä siivoomassa? HALOO! Mä itse lopetin sen työn jo henkisesti koska en ymmärrä missä ihmeen työssä kuljetaan moppi kädessä pitkin käytäviä ja siivotaan? Meillä mummi siivoo, minä en! Olen liian kaunis siihen työhön ja mulla on muutakin elämää. Kostin Helville sillai että pissasin sen käsilaukkuun ja ne ihmetteli sitä mummin kanssa että miksi se on märkä. Siitäs sait senki haiseva lesbo!

Kävin tässä yksi aamu kaupassa ja ihmettelin miksi meidän alakerran mies aina sanoo mulle "päivää" kun näkee mut. TÄTÄ NAISTA ALKAA JO PELOTTAA KULKEA TÄÄLLÄ, koska pelkään että se yrittää tunkea makkaratököttimensä muhun joku päivä ja huutaa vaan "päivää päivää päivää!" samalla.

Olin tulossa kotiini tässä yksi päivä ja se setä oli taas siinä ja keskutelumme meni näin:

Se hullu setä: Päivää taas! Sanohan mummilesi terkkuja!

Mä: Okei nyt riitti senkin pervo ukko! Tiedän erittäin hyvin että olen kaunein nainen jota olet elämässäsi nähnyt mutta voisitko jättää mut rauhaan? Sä et tule koskaan samaan tiukkaa hunajaista marmeladi vaginaani, sillä se on liian arvokas sulle. SOITAN PIAN POLIISIT PERVO AHDISTELIJA!

Sit se hullu setä vaa meni nopeasti kotiinsa outo ilme rumilla kasvoillaan. Siitäs sait pervo! Tämä nainen kun ei halua ryppystä makaroonitykkiäsi kauniiseen viattomaan salaiseen puutarhaansa niin siitä kyllä tulet kuulemaan! Soitan ens kerralla poliisit!

Sit tulin sisää ja mummi ruman näkösenä (kuten aina) tuli sanomaan yhtäkkiä:

Mummi: Carita, hei sinun kurssisi alkaa kohta! Etkö muista kun sinne viime keväällä hait?

Mä: Siis mikä kurssi? Mul on kato muutaki elämää ku miettiä jotai kurssia toope!

Mummi: Nyt alat mennä sinne! Olet työtön ja sinulla ei ole muutakaan. Ja se on kotitalouskurssi josta on sinulle hyötyäkin.

Olin juuri sanomassa mummille että miksi se on niin kateellinen ku pistää mut sinne, mut sit aloin miettimään että siellähän on varmasti tosi seksikkäitä miehiä jotka haluavat kaikki mut. Ja tietysti kateellisia akkoja jotka tulevat vielä kateellisemmaksi kun näkevät että olen halutuin böönä sielläkin kuten kaikkialla <3

Menin samantien etsimään itselleni upeat vaatteet. Laitoin ne bikinit on mis on vieläki se ruskea tahra pepun kohdalla joka ei lähde pesussa. MUTTA SE ON SITTEN RUSKEAKASTIKETTA YLÄASTEEN KÖKSÄNTUNNILTA JA MULLA ON TODISTEET TÄSTÄ JOS JOKU KATEELLINEN ÄMMÄ EI USKO!!!! <3 love ya silti, mut olkaa joskus vähemmä kateellisia ok? <3 mielestäni ne sopii tähä hetkeen kun menen kotitalouskurssille <3 <3

Laitoin päälle vain bikinien yläosan ja keltaset gollegehousut koska ajattelin olla retro ;) jos ette tiedä mitä se meinaa ni kattokaa sanakirjasta IDIOOTIT!!!! LOVE YA SILTI <3

Kurssilla <3

Olin puolituntia myöhässä ja astuin sisään kurssipaikkaan. Avasin oven ja katsoin eteisen peiliin ja ihastelin itseäni tovin. (huomasin että kaikki katsoivat mua ja oli hiljasta. Tämä nainen kun tulee paikalle, sopii olla hiljaisuus kunnioituksesta <3) Kunnes se ruma huuhkajan näkönen mummeli tuli:

Opettaja: Hei, oletko sinä Carita onnela? Olet hieman myöhässä. Me olemme tässä pitäneet pienen puheen itsestämme eli kuka olemme ja miksi haluamme tälle kurssille.

Mä: Joo hei vain kaikki luuskat. Mä myöhästyin siksi koska katsoin sopivaa asukokonaisuutta tänne ja meikkailin. Mä voisin kertoa heti itsestäni. Eli olen upea Ca...

Opettaja: Vuorosi tulee aivan pian. Menemme aakkosjärjestyksessä. Istu vaikka tuohon Maijan viereen.

Astuin sisään bikineissä ja keltasissa gollegehousuissa ja katsoin sitä Maijaa hyvin ilkeästi. Mikä toi luuska luulee oikein olevansa? Istuin sen viereen ja yökkäilin koko ajan ja olin sillai että se haisisi. Se katto mua oudosti ja sanoin sille: Hei ämmä kato muualle. Ruma naamasi oksettaa tätä kaunista naista.

Joku tyttö selitti siellä itsestään ruman näkösenä mutta ilosena? Todella outoa! Päätin sitten keskeyttää sen ja sanoin:

Mä: Saisko täällä oikeasti tärkeät ihmiset puhua ? En kestäisi kuunnella näitä kateellisia akkoja siellä pölöttämässä turhasta elämästään. Nyt kun tänne kurssille saapui todellinen luxus kaunotar niin luulisi että saisin puhua heti itsestäni monta tuntia?

Kaikki siel katto mua oudosti ja päätin lopettaa heidän ihme katsomisensa koskettelemalla omia upeita rakkauden tuoksuisi vauvavarsan tiukkoja rintojani <3

Opettaja: No tuota Carita olet heti Nikon jälkeen esittelyvuorossa. Pieni hetki.

Mä: Anteeksi, mutta oletko tosissasi noin kateellinen? Tiedätkö miltä musta muutenkin tuntuu kuin sain lahjaksi upean kauneuden ja sen takia olen kateellisten uhri!

Olin jatkamassa valitustani kunnes näin sen Nikon <3 Se oli ihana<3 Se alko kertoo itestään ja katselin sitä hyvin kiimainen dramaattinen katse kauniilla kasvoillani. Yskäsin tosi kovaan ääneen ja se Niko katsoi muhun samalla ku se selitti ja vilautin sille upeaa suklaasydämen kaunista nänniäni siirtämällä bikiniäni. Sen Nikon silmät suureni ja tais joku muukin makkaralörpötin siellä pöksyissäkin isontua ;) En ihmettele ;) <3

Sit se jatko selitystään ja otin sormen suuhuni ja lutkutin todella kovaa sitä. Sanoin"Slöööööööörrrpppp slööööööörrpp nam maistuupas tämä ihanalle kuten sinun kebabbimakkarasi pöksyissäsi" ja sitten se opettaja sanoi että nyt on mun vuoro jo. Se oli jotenki agressivisen näkönen. Tais kiihottua seki harppu tämän naisen suutyöskentelystä, mutta sori tämä on vain Nikolle <3

Puheeni minusta <3

Astuin luokan eteen hyvin itsevarmain elkein ja halusin että paikka tuoksuu minulle, joten pieraisin pienen kauniin tuhnun että ne edessä olleet rumat kateelliset akat saavat kerranki kaunista tuoksua itseensä. Ne vaa siin peitteli nenäänsä, huoh kateelliset. Aloitin puheeni:

Mä: Hei kaikki kuolevaiset. Kuten näette että olen kaunein nainen jonka olette nähneet. Olen upea Carita Onnela, joka on kaunis joka paikasta. Minun upea rakkauden salainen puutarha aukko on todella sykkivä ja kupliva vaniljamainen saari vailla rakkauden palmua joka sinne menisi innosta.

Sit päätin näyttää heille sen että he näkisivät sen. Pyllistin niihin päin vedin keltaiset gollegehousuni alas ja upeat pikkarini näkyivät heille. Muistin että mulla oli se ruskea tahra siellä pepun kohdalla ja huusin samalla ku pyllistin SE RUSKEA TAHRA SIELLÄ PEPUSSA ON SITTEN YLÄASTEEN KÖKSÄN TUNNILTA SIIHEN LENTÄNYTTÄ RUSKEAKASTIKETTA! ETTÄ JOS JOKU KATEELLINEN LUULEE SITÄ JOKSIKIN MUUKSI NIIN VOI HANKKIA ELÄMÄN SAMANTIEN KIITOS!

 Olin vetämässä pikkareitani alas jotta kaikki näkevät kauniin hohtavan vaginani,kunnes se ruma opettaja tuli ottaa musta kiinni ja vei mut eteiseen ja käski lähteä pois sieltä.

Huusin paniikissa: Apua toi hullu huuhkaja yrittää väkisin kosketella kaunista nuoren naisen vaginaa! Lesbo!!! Jouduin ulos ovesta ja hakkasin ovea ja yritin availla, mutta se oli lukossa. Tätä tää juuri on on ku on liian kaunis jo jollekkin kämäselle köksän kurssille!! Itkin ja juoksin samantien vessaan katsomaan peilistä että levisikö kauniit meikkini <3

Kotimatkalla

Koko matkan mietin miksi kauniita naisia kohdellaan aina näin. Jos opettajakin on noin kateellinen niin miten voin pärjätä elämässä? Matkalla kohtasin samalla sen pervon naapurinsedän ja huusin sille "Turha luulla et saa kaunista aukkoani! " Ja se juoksi kotiinsa paniikissa. Siitäs sait senki ällöttävä lurjus!

Katselen juuri peiliä ja mietin miksi minua kohdellaan näin AINA? :(

<3:LLA

sekavissa-tunnelmissa-mutta-kaunein-silti-C Viaton