Tunnelmallisissa tunnelmissa hei päikkis! Pusu

Mä olen ollut tässä nyt todella sekaisin tunteissani. Puhuin eilen aamulla Timpan kanssa ja ajattelin kiihottaa häntä puhelimessa sillä luulin että että menemme sen luo illalla. Puhelu meni näin toopet:

(puhelin soi tosi kauan kunnes Timppa vastas)

Timppa: No mitä?

Mä: Moi! Maailman kaunein naisesi tässä soittelee. Ootatko hetken..

Menin avaamaan huoneeni oven ja yskäsin tosi kovaa että mummin huomio kiinnittyis muhun keittiöstä ja se kuulis puhelun.

Mä: Noniin! Ni siis makaan tässä juuri kaunis uljas vagina paljaana ja mietin mitä teet? Olet varmaan todella onnellinen kun sinulla on NÄIN KAUNIS NAINEN RINNALLASI. ETHÄN SINÄ MITÄÄ KAMALAA VANHAA HARPPUA ELÄMÄÄSI HALUA!

Sit katsoin kattooko mummi huoneeseen ja katsoi.. taisi tulla kateelliseksi kun tajusi oman tilansa ;)

Timppa: Mulla on tässä nyt vähän kiire. Mulla on illalla se Madonnan keikka helsingissä ja tässä jo hieman pakkaillaan.

Mä: Siis joku lutkako sulla taas on siellä helsingissä vai? petätkö mua?? Miks yrität valehdella että joku Madonnan keikka olisi! Tätä et saa anteeksi! tämä nainen siirtyy nyt taistelurintamalle!

Suljin puhelimen dramaattisesti ja katsoin ulos haikeana. Laitoin pikkuhousut takas jalkaan ja menin keittiöön mummin luokse. Mummi katsoi mua oudosti ja alkoi lukemaan lehteänsä. No voi voi jos kaunis nainen tulee istumaan pöytään niin pitääkö olla niin helvetin kateellinen. Menisit leikkauttaa naamas niin sustaki tulis EHKÄ yhtä kaunis kuin suklaanmakuisesta peräpäästäni ;) mut epäilen. Love ya mummi silti <3 Sitten mummi yhtäkkiä sanoi:

Mummi: Mekin menemme Helvin kanssa katsomaan Madonnaa. Kysyin sinultakin että haluatko tulla mukaan, mutta sanoit sillo että sinulla on kiire peilailla itseäsi.

Mä: Anteeks mitä?? Miksi menet katsomaan Madonnaa kun täällä talossa on näin upea tähti jo? Mummi nyt on pakko kysyä että oletko kenties lesbo ku menet katsomaan sitä?

Mummi: Nyt en jaksa. Helvi tulee kohta. Koita olla ihmisiksi. Menen suihkuun.

Ja se vanha luuska kehtas lähteä pöydästä noin ja jättää tämän kauniin pienen linnunpoikasen yksinään. Tätä tää kateellisuus juuri on! Mä en enää kestä. Menin mummin laukulle ja etsin Madonnan lippuja. Samalla pöllin sen rumia meikkejä itselleni. Löysin ne liput ja heitin ne vessanpöntöön ja istuin kauniille suklaamatkalle pöntölle.  Annoin upean tumman suklaajunan tulla Madonnan lippujen päälle. TÄMÄ NAINEN ON TÄMÄN MAAILMAN TÄHTI! MINUA TÄÄLLÄ PITÄÄ KATSOA! EI JOTAIN MADONNAA! En vetänyt pönttöä sillä kaunis suklaanvärinen ja ruusun tuoksuinen suklaani koristi kauniisti lippuja <3

Iltapäivällä

Mummi laittautu peilin edessä innoissaan. Se näytti tosi rumalta mutta oli onnellisen näkönen? En aina ymmärrä tätä maailman menoa kyllä yhtään. Sit Helvi tuli ja ne alko innoissaa laulamaan jotai Madonnan biisejä. Katsoin niitä ovirauosta vihainen katse kasvoillani ja menin sanoo niille: "Mistäs navetasta te tänne tulitte? Ai mummi ja Helvi se siinä. Luulin että kaksi hullua  lehmää karannut navetasta." ja paiskasin oven dramaattisesti kiinni. Love ya mummi, mut koita joskus käyttäytyä kuin aikuinen, okei??

Yritin soittaa Timpalle monta kertaa (noin. 26 kertaa) ja se ei vastannu. Tunsin kuinka kauniit kasvoni alkavat menemään  mutruun vihasta. TÄMÄ EI OLE OIKEUDENMUKAISTA NÄIN KAUNISTA NAISTA KOHTAAN! Sit yhtäkkiä kuului meteliä ja menin katsomaan:

Mummi: Carita!!! Mitä meidän keikkalippumme tekevät vessanpöntössä?

Mä: Hups. Luulin niitä vessapaperiksi! No mutta jos ette mene niin voitte aina katsella mua!

Mummi: Ja miksi haet ne käsilaukustani? olen niin pettynyt käytökseesi! En enää tiedä haluanko että olet tässä asunnossa!!

ja sit mummi alkoi itkemään ja ne meni Helvinkaa sen huoneeseen. Huusin niille viel perään: "NO ARVAA MILTÄ MUSTA TUNTUU KUN OLEN KAUNEIN NAINEN JA TE KOHTELETTE MUA NÄIN?? MIETI SITÄ!!"

Menin huoneeseeni ovet paukkuen ja mieleeni tuli loistava idea. Piristän mummia esiintymällä sille. Mummi tajuaa että ei tarvi mitään Madonnaa kun täällä talossa asuu jo upea ja kaunein tähti <3 aloin harjotteilee liikkeitä ja kattelemaan vaatteita illan esitykseeni <3

SHOW

Laitoin päälleni vaan pyyhkeen ja alla olin täysin alasti ;) Tämän upean naisen kauniita saaren tyynenkauniita rintoja jokainen arvostaisi. Menin koputtamaan mummin huoneen ovelle. Ne ei avannu ovea ja ihmettelin et miten kateellisia ne voi ollakkaan tälle upealle tähdelle.

Avasin oven nopeasti ja ne siel itki ja halaili toisiaan. Sit huusin: "Noniin LESBOT! Tässä on teille kaunein ja ihanin tähti kaukaa upeilta mailta. Esitän teille hittini VOGUE! Oletteko valmiina? yks kaks kol...

Sit aloin laulaa sitä Madonnan vogueta ja tiputin pyyhkeeni. Revitin kaunista vaginaani heille ja menin kontilleen ja läpsin peppuani. Lopulta laitoin vielä sormen suuhun ja lutkutin sitä ja huusin " VIVA LA CARTZU!"

Mummi ja Helvi nousi ylös ja ne sano mulle että ne ei kestä mua enää. Ja käski alkaa etsimään uutta asuntoa. Jäin dramaattinen (tai ainaki luulen) katse kasvoillani katsomaan heitä kun he lähtivät talosta ulos. TÄTÄKÖ tämä sitten on? Musta on todella naurettavaa että kun supertähti esiintyy tässä talossa niin yleisö on kateellisia siitä kun se tähti on niin kaunis.

Menin sängylleni istumaan ja otin peilin käteeni. Ihailin itseäni ja samalla yritin soitella Timpalle. Elämäni on dramaattista ja tämä ei ole enää kivaa. Nukahdin sängylle haikea ilme kasvoillani miettien miksi minua kohdellaan aina väärin...

Tässä tunnelmani.. Lisää myöhemmin! <3<3<3

<3:lla

vihainen- mutta-kaunis-C

 ps, lisätkää minut facebookiin niin tiedätte aina milloin päiväkirja on päivitetty <3 Nimeni on kaunein eli Carita Onnela. <3