Shokkisissa tunnelmissa hei päikkis <3

Kuten facebookissa jo kirjottelin tästä niin nyt se käy toteen! Muutan syyskuun aikana mummin luota Ainon ja Einin kämppikseksi.  Mua ahdistaa jo se etukäteen kuinka ne kateelliset akat kyttäävät mua siellä joka päivä katkerana ja  yrittävät tuhota elämäni. No mä päätin itse että mä aion käyttäytyä iha samanlailla siellä! Kuten olen kirjoitellut tänne aikasemmi noista kahdesta nolosta akasta  niin tässä vielä pari faktaa niistä luuskista:

1. Ainon faija on pedofiili, mutta tosi seksikäs. Olen monta kertaa hänelle tehnyt tuttua kaunista sormitemppuani ja pari kertaa näyttänyt upeaa maidonraikasta metsämansikoiden sävyttämää vaginaani <3

2. Eini luulee olevansa tosi kaunis ja se koskettelee koirien kikkeleitä. Tai mä en oo viel semmosta nähnyt, mut levittelen siitä nolosta akasta tollasta juorua ku se on nii luuska!!!

Olen hyvin vihainen mummille. Kuinka se kehtaa tuoda noin  läpinäkyvästi esille kateellisuuden mun kauniita karkkikaupan tuoksuisia rintoja kohtaan ja kauniin universumin hiljentäviä upeita kasvojani kohtaan + upeaa tiukkaa vaniljakermakastikeen makuista vaginaani kohtaan??? Yks aamu menin pelkissä rintsikoissa keittiöön ja keskustelumme meni näin:

Mä: Mummi. Ajattelin tässä näyttää sulle vielä rintojani että tajuat sen että omat rusinasi eivät ole mitään näihin verrattuna.

Mummi: Nämä ovat juuri niitä juttuja mitä en enää jaksa kuunnella yhtään. Sinä et vaan kertakaikkisesti sovellu asumaan kanssani. Haluan jo omaa rauhaa ja asettua aloilleni.

Mä: Plääplääplää, eiköhän me tässä molemmat tiedetä mistä kenkä puristaa. Kateellisuutesi tätä upeaa prinsessaa kohtaan ajoi sinut heittämään minut ulos täältä. Mummi sun pitää tajuta että sä et tule koskaan olemaan yhtä kaunis kuin minä. Et tule koskaan omistamaan yhtä upeaa tissivakoa tai kaunista viatonta vaginaa kuten minulla...

Mummi: Nyt riitti. Muista että menet katsomaan klo 12 asuntoasi. Se on tässä ihan lähellä.

Katsoin mummiin hyvin vihaisesti ja otin hänen kahvimukinsa ja pierasin sinne kuppiin kauniin ihanan mutta tällä kertaa äänekkään pierun. Mummi raivoissaan huus mulle että hän odottaa jo että lähden pian pois. Kuinka se kehtaa olla noin kateellinen?? Sitäpaitsi se pieru toisi hänen kahviinsa hieman vaan väriä ja kaunista makua. Ajattelin tässä mummi vaan sun parasta senki kateellinen kävelevä homehtunut ihmislihapulla!!!

Hyvin raivoissani katsoin vaatekaappiani, sillä enhän mä voinu mennä katsomaan sitä asuntoa upeissa vaatteissani koska ne kateelliset akat tuntisi taas alemuudentunnetta. Laitoin siis upean mummin neuleen jossa on poron kuva + leopardi kuvioisen minimekon  Tunsin olevani aikuinen itsenäinen nainen joka tietää mitä haluaa <3 olin juuri lähdössä katsomaan uutta asuntoani mutta pissahätä taas vaivasi tätä kaunista naista. Menin vessaan ja otin samalla mummin hammasharjan ja annoin kauniin kultaisen putouksen tulla sen päälle taas. Siitäs sait kateellinen luuska, nyt menoks!

Matkalla asunnolle

Kävelin uuden asuntoni luo ja huomasin että siinä heti vieressä on ostari jossa en ole uskaltanut käydä pitkiin aikoihin sillä tämä maailman kaunein nainen varmaan joutuisi kaikkien niiden uhriksi ja joutuisi hengestä edestä juoksemaan karkuun niitä ettei joutuisi vaan raiskatuksi. :( Ostarin luota tuli lapsiperhe ja olin juuri lähdössä juoksemaan heitä karkuun mutta huusin ensin: TIEDÄN ETTÄ OLEN MAAILMAN KAUNEIN NAINEN, MUTTA MINULLAKIN ON OMA TAHTO JA MINÄ EN HALUA ETTÄ OTATTE MINUT VÄKISIN TÄSSÄ SENKI SAIRAAT SIAT!! SOITAN POLIISIT JOS VIELÄ YRITTÄTTE MINUT VÄKISIN OTTAA!!

Juoksin dramaattisesti tippa silmässäni uuden asuntoni pihaan ja Aino oli ovella. Kerroin Ainolle että kokonainen lapsiperhe yritti raiskata minut ostarilla ja en voi käydä siellä enää. Pyysin että Aino hoitaisi kaikki kauppa asiani, sillä näin kaunis nainen ei voi sinne mennä. Aino omituisen näkösenä sano vaan kai sitten niin. No Aino ei sitä tiedäkkään miltä tuntuu olla maailman ainoa kaunis nainen.

Asunnolla

Astuin sisään ja huomasin että Ainon faija oli siellä kans tekemässä jotai keittiössä. Aloin heti arvostelemaan seiniä ja kaikkea kovaan ääneen sillä eikö niin tee fiksut ja aikuiset naiset?

Mä: Joo siis tää seinä pitää maalata heti ja sit toi ulko-ovi. Myös ton rapun seinät pitää maalaa ja hissi rakentaa. Sit oma huoneeni pitää olla aurinkoon, sillä näytän auringonvalossa todella seksikkäältä.

Sit Ainon faija tuli:

Ainon faija: Hei Cartzu. Ai miksi seinät pitää maalata? Minä juuri ne maalasin sellasiksi kuin tytöt ne halusivat.

Mä: Ai oisit heti sanonu että sä maalasit niin se olisi ollut eri asia sinä senkin mörökölli, hihi. Miksi mun mielipidettä ei seiniin kysytty?

Aino: Koska alunperin meidän piti muuttaa Einin kanssa kaksin. Mutta aloimme tossa pohtimaan että oisi hyvä säästää rahaa kun kolme maksaisi vuokran puoliksi ja täällä on ylimääränen huone.

Tekohymyilin siinä vaiheessa ja mietin että miten niin kolme maksaa vuokran? En minä ainakaan mitään vuokraa maksa koska en mummillakaan maksanut. Päinvastoin mummi anto mulle aina viikkorahaa eli maksoi siitä onnesta että sai asua kanssani

Ainon faija meni keittiöön ja mä menin sen perässä. Aino meni tupakalle parvekkeelle ja mä ajattelin että nyt on aikani koittanut. Otin neulepaitani pois ja sanoin että täälläpä on kuuma. Istuin pelkillä rintsikoilla keittiön pöydän ääressä ja  Ainon faija katsoi mua omituisesti. Taisi alkaa se uljas lörpötin siellä pöksyissä nousta pystysuuntaan  Otin vielä rintsikat pois ja istuin upeat kesälaitumen terhakat tisulit paljaana ja pistin vielä upean sormeni suuhun ja aloin lutkuttaa sitä. Katsoin Ainon faijaa silmät kiihottuneina ja vagina märkänä. Ainon faija vaan lähti pois keittiöstä ja meni parvekkeelle sanoo Ainolle että lähtee kotiinsa.

Menin Ainon fajan luo ovelle ja sanoin:

Mä: Jos sun makkaralörpötin alkoi nousta pystysuuntaan niin ei se haittaa Se on ihan luonnollista ku on näin kaunis nainen kyseessä.

Ainon faija: En tiedä mistä puhut mutta mulla on kiire nyt töihin.

Katsoin haikeasti hänen peräänsä, mutta tajusin että mehän näemme useinkin nyt kun muutan tänne asumaan. Et pääse mua karkuun Ainon faija  Menin sanomaan Ainolle että muutan syyskuun alussa tänne ja paras olisi olla siivottu minua varten <3 hihhhih.

Kotimatka

Lähdin takaisin kotiinpäin ja pelkäsin mennä ostarin viereltä sillä siellä ne sadat tuhannet raiskaajat on. Juoksin itkien ostarin ohi ja törmäsin matkalla pikkutyttöön. Aloin samalla huutaa sille: JÄTÄ MINUT RAUHAAN!! MINUA EI SAA OTTAA VÄKISIN SENKI SAIRAS YKSILÖ!

Juoksin tuhatta ja sataa kotiin jossa minua odotti katkeroitunut vanha luuska joka käski alkaa jo pakkailee. Tämä upea nainen on silti maailman kaunein nainen vaikka kuinka ulos mummi mut heittäisit. Tiedoksi vaan jos luet tätä katkera luuska! Tämä nainen nyt alkaa pakkailee ja miettimään uusia tuulia.  ensi kirjoituksessa kerron kuinka yhteisasuminen niiden katkerien ämmien kanssa sujuu. Lisätkää minut facebookiin (Carita Onnela), sillä siellä kerron aina kun päiväkirjani on päivittynyt + muita herkkuja <3

palataan rakkaat

<3:lla

Uusien-Tuulien-Kaunotar-C-