Tiittiidiii päikkis <3

Mulle on nyt sattunut niin paljon kaikkea, että pakko oli kirjoittaa heti perään tänne. Olin sunnuntaina mummin siskon tyttären Annelin (huom. ruma ämmä) häissä. Mummi kuulemma oli miettinyt että kannattaako mun tulla mukaan. Mun alkaa käydä sitä jo sääliksi kun se kärsii niin kamalista itsetunto ongelmista munkaa :( Okei, vaikka olen maailmassa ainoa kaunis nainen, niin pitää muakin kohdella kuin ihmistä! Luuska!

Päätin sitten kostoksi että menen aamulla tahalteen peilin eteen ihailemaan itseäni. Olin täysin alasti ja mummi katto mua keittiöstä oudosti. Revitin oikein peilin eteen vaginaani ja huokailin ääneen "onpas täällä tiukkaa tavaraa, toisin ku eräillä" Sit mummi lähti menee pudistellen päätään. Alkoko vituttaa ku olen niin kaunis ;) vai mitä päikkis? <3

Sit aloin ettii vaatteita. Menin mummilta kysymään että missä sen vanha hääpuku on;

Mä: Hei missä sun vanha hääpuku on? Ajattelin laittaa sen häihin.

Mummi: Miksi ihmeessä laittaisit häihin hääpuvun jos siellä on jo morsian?

Mä: Koska ihmiset tajuisivat että olen kauniimpi morsian kuin se lehmä Anneli.

Mummi: Laitat jotain muuta päälle. Ja käske sen Alamin lopettaa juominen edes hetkeksi että ei sammuisi pöytään taas.

Mä: Sinuna varoisin sanojasi. Voit joutua ulos tätä menoa täältä.

Sit lähdin kävelee diivamaisesti tilanteesta pois ja menin etsimään muuta päälle puettavaa. Laitoin sit päälle tosi lyhyen minimekon ja läpinäkyvän topin joka on napapaita Silmänisku <3

Sit alettin lähteä ja mummi katso mua kateellisena ovella ja sanoi että oisin voinu laittaa jotain inhimillisempää päälle. Onpa tolla lehmällä rankkaa, kun talossa on paljon kauniimpi nainen eiks niin päikkis ;) Alam sammu muuten taksiin, mut sain sen sit hereille kirkkoon :)

Kirkossa

Oltii astumassa sisään kirkkoon ja sanoin mummille että voisko se odottaa pihalla pari minuuttia, kun me Alamin kanssa halutaan astua sisään kauneimpana parina ja mummi vaa rumentaisi tätä näkymää ihmisille. Mummi vaan huokas ja se sit änki samaa aikaa sisää. Mua hävetti ihan sikana et tommonen luuska on tän kuninkaalisparin mukana. Huoh.

Sit alko häämusa soida ja mä katsoin et taas se sama pappi (joka oli jouluna<3) on siellä niitä vihkimässä . Hääpari asteli sisää ja mä sit aloin huitelee käsiäni sille papille ja se ei heti huomannut. Sit huusin PAPPI! ja se käänty kattoo mua ja sit laitoin sormen suuhun ja lutkutin sitä. Se hääpariki katto mua oudosti ja mummi käski lopettaa. Alam oli tässä vaiheessa jo sammunut. <3 Joten sain olla hieman flirttaileva nainen ku mieheni nukkuu ;)

Sit ne oli viihkitty ja mä vaan huokailin koko ajan. En jaksanut kuunnella sitä turhanpäivästä löpinää kun mun tuolla pitäisi olla. Sit lähdettiin ulos ja sitä hääparia tultiin onnittelee. Mä menin sanoo morsiammelle eli Annelille "Mä olisin kyl ollut paljon kauniimpi morsian kuin sä" Se vaa katto oudosti mua. Tais alkaa kateellisuus sarvet vinksahtelee kuumalle ;)

Häissä

Jouduin rahaa Alamia sinne hääpaikalle. Me kuitenkin oltiin edustavampi pari ku se ärsyttävä Anneli ja Tommi. Todella ruma hääpari!

Sit huomasin siellä todella hyvännäkösen miehen. Alam alko taas sammuu siihen pöytään ja tuijotin sitä miestä vaan suoraan silmiin flirttailevin elein. Se mies tais häkeltyä kun tuijotin sitä. Iskin sille silmääkin ja olin laittamassa jo sormea suuhun, mut se lähti vessaan oudolla ilmeellä. Juoksin samantien sen perään sinne vessaan.
Nostin mekkoni ylös ja otin alkkarit pois ja menin istumaan sen vessan pöydän päälle. Aloin koskettelee vaginaani, kun kuulin et se tulee ulos vessasta. Se katto mua oudosti kun tuli ulos:

Mä: Maistuiskos sulle tuoreen kesämansikan makuinen vagina vailla vertaa?

Se mies: Carita.. Etkö sä tiedä kuka olen?

Mä: Ootko ottanut mun nimenki jo selville? Taidat olla aika kiimassa muhun! Nyt saat maistaa varatun kotirouvan tiukkaa suklaakiisselin makuista aukkoa.

Se mies: Olen sun serkku?

Mä: Hyi helvetti! Yrität iskeä serkkutyttöäsi! Oot kamala!! Turha luulla että enää koskaa edes vilkaisen tuollaiseen alamaan luuseriin! Mä olen sentään  kaunis ja upea nainen! Häpeä!

Sit nousin ylös siitä ja loin siihen dramaattisen ilmeen ja poistuin vessasta diivamaisesti ulos ovet paukkuen.

Sit alko ruokailu. Mä menin mummin siskonkaa hakemaan ruokaa ku Alam sammui kuola valuen ruokapöytään <3 hupsu mieheni <3 Sit siinä haettiin ja huomasin homejuustoa ja se oli ottamassa sitä. Sanoin sille mummin siskolle "Mulla oli muuten just kauniissa vaginassani tommonen homejuuston haju. Kaikki alkoi siitä kun tungin suklaa aukkooni aluksi kurkun ja sitten vipisevään pehmeään hattarapimppiini sen. Sit tuli tommonen homejuusto tulehdus" Sit se jätti ottamatta sitä juustoa ja katto mua oudosti. Varmaa se lesbo ajatteli että saa mun homejuustoa maistaa, mut turha luulla pedofiililesbo, joka sekantuu sukuunsa!!!!

Sit mentii istumaan pöytään ja se mummin sisko istu meitä vastapäätä. Mummi oli tällä hetkellä vessassa (varmaa itkemässä rumuutaan mun rinnalla ;) ) Sit se mummin sisko kyseli multa kaikkea ja se katso sammunutta Alamia samalla:

Mummin sisko: Mitäs teillä menee?

Mä: Hyvin! Alam on elämäni mies. Meidän häät nää olis pitänyt oikeasti olla. Anneli ei oikein osaa olla edustava morsian kuten mä.

Mummin sisko: Mielestäni tyttäreni on tänään todella kaunis. Hänen stylistinsä laittoi hänet kuten yleensä aina hänet laitetaan kun hän toimii mallina.

Mä: No siltä ei kyl näytä. Tiesitkö että mummi yritti kerran iskeä mun miestä? Se myrkytti sen ja varmaa yritti imeä sen makkaramunakasta. Todella noloa! Eikö sustakin!

Mummin sisko: Hmm, vaikea kyllä kuvitella.

Mä: Mut tällästä on liian kauniin naisen elämä. Eikö?

Sit se oli hiljaa ja katto oudosti. Varmaa alko kelailee et miltä mun kesäaamun raikas vaginani näyttäisi hääkakun päällä. Saa sitä kuvitella, mutta maistaa ei saa, vai mitä päikkis ;) Pusu

Sit ku oltiin lähdössä, niin päätin tehdä jekun vielä sille morsian Annelille. Se tanssi sen ruman ukkonsa kanssa, ni otin sen siiderilasin ja menin vessaan. Tää temppu on opittu Juusolta ;) En mahtunut vessoihi ku ne oli varattu, joten jäin vaan siihen niiden eteen ja aloin pissamaan siihen Annelin lasiin. Sieltä vessasta tuli ulos joku ämmä ja katso mua ihmeissään kun pisuni valui pitkin lattioita ja sanoin sille "Anteeksi, mutta en ole lesbo. Joten mene kyyläämään muita naisia jotka voisi olla. Vaikka ei kauniimpaa ole"

Sit se ämmä lähti ihmeissään (kateellisena siis ;) ) ja sain pisuni tehtyä lasiin. Sitä pissaa oli kyl lentänyt kyllä mun mekollekin ja lattialle, mutta ei haittaa. Se lisää vaa seksikyyttäni ;) Sit vein lasin siihen Annelin pöytään ja lähdettiin menee. Mitäs on niin ruma ämmä ;) Toisin kuin tämä upea safarin kaunis ylväs nainen <3 Hymy

Sit lähdettiin kotiin ja mummi ei sanonu koko matkan aikana mulle mitään. Sen pitäis hakea apua tohon itsetunto ongelmaansa. Voisin ehdottaa sille hoitoa, koska tommonen sairaaloinen kateellisuus on todella julmaa mua kohtaan :(

Mut nyt alan ottaa kuvia pimperostani. Oon miettinyt et teen näistä mun vagina kuvista taulun ja annan mummille sen <3 Saapas katkerana katsella tiukkaa nuoren naisen emätintä ni piristyy <3

<3:lla

Erittäin-edustava-juhlissa-C