Moikkis PäiviPäivis! <3

Noniin eli uudenvuoden aattona heräsin iloisesti ja katsoin peiliin samantien; Miten voin olla näin kaunis jopa aamulla. Menin sit mummin etee tahalteen hieman liehittelee että sen päivä menis pilalle huomattuaan kuinka kaunis hänen tyttärentytär on. Se kyl oli tosi huonotuulinen, tais vituttaa se että samassa talossa asuu maapallon kaunein nainen ;);)

Mul oli kauhee stressi siitä että mitä laitan päälle sinne Ainon bileisiin. Mietin et jos Ainon faija sattumalta ois siel niin asun pitää olla seksiä pursuava. Ja haluisin et mun emätin sillai välillä näkyis vahingossa sille Ainon faijalle.
Menin mummin vaatekaapille ja etsin jotai asuja joita se piti kun se oli nuori. Löysin sellasen leopardi kuvioisen minimekon. Se vaa oli tosi pieni mulle.. Menin huutaa mummille siitä:

Mä: Miks tää mekko on näin pieni?

Mummi: Kauheeta miten lyhyeltä ja tiukalta se näyttää sinun päällä. Taisin olla paljon hoikempi silloin kun samanikänen olin kuin sinä.

Mä: ANTEEKSI MITÄ?? SÄ olet läski lehmä ja mä olen kuitenkin maailman kaunein!! Mieti sitä!!! Yritätkö pilata iltani siksi että olen liian kaunis olemaan totta???

Sit mummi hiljeni ja meni samantien vessaan. Pääsköhä siltä hätäkakat kun sitä alko nii nolottaa ku jäi kiinni kauniin naisen haukkumisesta. NOLOA!!

No mä sitten aloin juomaa 8 eurolla ostamiani siidereitä. Menin siitä jo hieman känniinki <3
Aloin jo meikkailee ja pukee vaatteita. Laitoin sen leopardi mekon vaikka se ei mene kokonaa kiinni <3 Ei sitä ketää nää koska olen niin kaunis, joten se sokaisee, vai mitä päikkis ;)

Bileet

Menin sinne ja siel oli vaa sillo paikalla Aino ja Eini. Eini oli tosi ruman näkönen, mut silti iloinen? Se sano et se mies ketä siel baarissa oli on ottanu siihen yhteyttä netin kautta. Ööö, miks Einiin? Sanoin sit Einille et se luultavasti nyt vaa sekoitti nimet ja kasvot ja sen piti mua iskeä. Tai sit se säälii Einiä koska se on ruma, ja mä maailman kaunein joten saan kenet haluan. Vai mitä päivis ;)

No sit sinne tuli ne tyypit ketkä sillo baarissa naureskeli ku join vahingossa Juuson pissaa. En katsonutkaan niihin päin ja katselin vain peiliin ja ihastelin itseäni. Sillonki ne nauro? Siis mikä näitä ihmisiä vaivaa et pitää olla noin kateellinen? SORI JOS OLEN KAUNEIN? <3

Menin sit tosi känniin ja aloin tekee sitä mun sormitemppua kaikille miehille. Must tuntu et niitä alko kiihottaa se koska ne ei katsonut silmiin ja yks lähti samantien vessaanki. Voi voi teitä ujoja miehiä ;) Mut sit Ainon puhelin soi ja se oli sen faija!!!! Ainon faijan piti tulla käymään hakee jotku unohtuneet raketit, mut musta tuntuu et mä olin se syy miksi se sinne tulee.

Joten menin sit sen ja sen vaimon sängylle jo valmiiks odottelee. Päätin kuitenkin tehdä tästä jotenki seksikäämpää ja otin vaatteeni pois. Ainut huono juttu täs on se et mul on menkat ja tamponi pimperossa. Se naru vaa roikku mut ei sen faija sitä huomaa.. Mut kuitenkin päätin piilottaa vaginani raketin taakse. Otin sielt sen faijan rakettipussista raketin ja laitoin sen emättimeni eteen <3

Olin kyl tosiaan tosi kuuma seksirakettipommi siinä <3 Mut sit mua alko väsyttää hieman joten taisin torkahtaa hieman. Taisin olla siinä sammuneenä puol tuntia tai jotain, sillä sillä hetkellä jotkut lapselliset jätkät oli ottanu musta kuvia. Näin yhden niistä kuvista ja mä vaa makasin kaunis hohtava vaginani paljaana.. mutta mun suu oli auki ja tais kuolaaki valua siinä. Aino kuuli siitä että makaan siel makkarissa vasta sillo kun sen faija tuli. Ja ne tuli sit yhdessä herättää mut.

Ainon faija: Carita?? Nousetkos ylös siitä?

Mä: Ai nyt sä tulit.. olen tässä odotellut sun rakettia mun mustaan aukkoon. (ja sit iskin silmää ja olin laittamassa sormeani suuhun kunnes....)

Ainon faija: Nyt Carita on hyvä aika lähteä kotia.

Sit aloin pukee ja lähdin melki itkien pois. AINO PILAS MUN SUHTEEN SEN FAIJAN KANSSA!! Jos se lehmä ei ois siin vierellä seissyt niin mä oisin nyt jo matkalla kuuhun ainon faijan kanssa <3 Tiedät et meil olis ollu upeaa seksiä, mut sen kateellinen lehmä tytär pilas kaiken!!!

Huoh ja sit se Ainon faija oli soittanu meidän mummille tosta ja pyys että puhuttais siitä täällä kotona. Mummi on meinannu tulla puhuu siitä mulle mutta heitän sen aina ulos kun se tulee puhuu. Olen nyt kaunis upea nainen taistelurintamalla, jota on loukattu!!! Kannattaa varoa!!!!

Meen nyt juomaa suuruuni kuudel eurol ostamat siiderini <3

<3:lla

Todellinen-seksiraketti-C