Alotin pari päivää sitten uudessa työpaikassani, turkkilaisten omistamassa lähikaupassa ja oon oikeesti pärjänny tosi hyvin ja oppinu nopeesti kaiken! <3 (mitä nyt yks kateellinen ämmä ollut vaikeuttamassa suunnitelmiani, huoh..). Jopa työpaikkaromanssin alkua on tiedossa, siitä kohta lisää. ;)

Ensimmäinen työpäiväni:

Koska mun mielestä se elloksen 7 vuotta sitten tilattu mekko (joka mul oli päällä siellä haastattelussa toopet!) on jo vanha juttu, päätin kokeilla jotai tosi säväyttävää! Pengoin mummin alusvaatelaatikkoa aluks ja mietin et mun pitäis sieltä löytää jotkut seksyt mitä mummi taas on joskus keski-ikäisenä huorana pitäny ja löysinkin sellasen keväisillä kukilla koristellun uimapuvun! Siihen päälle löysin sellasen tiikerikuvioisen yhtenäisen toppi-minihameen. Laitoin tissini siitä kauluksen yli niin et seksikkään uimapuvun yläosa näkyy ja hame on sellanen et kun kyykistelen niin kevätkukilla peitelty emättimeni herättää miehissä tiettyjä ajatuksia. ;) Se tuo mieleen luonnon ja sitä kautta luonnolliset halut (vai mitä päikkis? ;);)) Ajattelin et mun on näytettävä sitä turkkilaista omistajaa varten mahdollisimman seksyltä. (En sit edelleenkään kateelliset oo mikään huora, et hankkikaa oma elämä!)

Yks huono juttu tässä vaan on se, et mulla on kauhee ripuli. :( Toivottavasti en kakkaa vahingossa housuun, koska noi mummin uimahousut ei pidä kauheen hyvin ja jos vahinko käy nii en halua ruskeakastikkeen (siis ei sen saman mikä on mun omissa bikineissä!!1) valuvan uimahousujen välistä pitkin säihkyviä reisiäni. Vaikka joitai pervoja se saattaakin kiihottaa! ;) Ja tää ripuli on sitä paitsi Juuson vika, mitäs juotti mulle kustaan sillon kaks viikkoo sit. Pitäis nyt toopen tajuta, ettei herkkä prinsessavatsani kestä tuollaisia pisumääriä, ET VAROS VAAN KU NÄHDÄÄ SEURAAVAN KERRAN BAARISSA TAI OSTARILLA! Mul on sulle temput rintaliivieni sisällä. ;) Kosto elää. ;);)

No niin, asiaan:

Menin sit klo 8 sinne työpaikalle. Laitoin itseeni vielä viimeisen silauksen siinä ulko-ovella ja peilailin itseäni ikkunasta ja harjoittelin flirttailevia ilmeitä, mut sit kävi nolosti. Se mies tuli yllätten sisältä kysyy jotain enkä tajunnu yhtää mitä se sano. Hätkähdin tätä seksyä ylläriä eikä siinä vielä kaikki. :( Multa pääs vahingos hirvee pieru ja pelkäsin jo ruskean kastikkeen purkautuneen ulos.. Huh, onneks mitää vakavaa ei kuitenkaan käyny ja onneks tuuli aika kovaa et se vei tuoksut mennessään, vaikka ehdinkin vähän haistaa sitä ja oikeestaa tuoksu aika hyvälle. ;) <3 Kokeilin vielä hienovaraisesti etten vaa kakannu housuu mut tää tyttö osaskin naamioida sen ovelaks flirtiks. ;) Olin muka koskettavinani emätintäni ja haistoin kättäni sen jälkee flirttaileva katse silmissäni ja tais se sormi suussakin käydä. Jacob meni sisää ja yritti esittää vaikeasti tavoiteltavaa mut tulette näkemään kateelliset et tiedän kyl miten miehet hoidellaan. ;)

En oikeestaa tajunnu yhtää mitä Jacob (<3) selitti mulle sen päivän aikana (luulen et se on vammanen ku en saa sen puheesta selvää, mut ei se mitää tykkään vammaisistakin <3). Ekaks se vei mut kassakoneen äärelle. Painelin nappuloita ja sit se kone rupes yhtäkkiä piippailemaan ja tööttäilemään enkä tajunnu yhtää mistä on kyse. Huusin sit Jacobin korjaa sen monta kertaa, mä en jaksa liata sormiani tollasii enkä kyl osaakaan.. Ihmettelin kyl sitä et siel ei kauheesti ollu asiakkaita, mut neki mitä siel kävi oli jotain hulluja, mm. yks ämmä alko huutaa mulle et mikä kestää kun se kassakone TAAS oli sekaisin. MINKÄ MÄ SILLE VOIN ETTÄ TEKNIIKKA REISTAILEE!! Ai niin joo, mut taidan tietää mistä kiikastaa ja se sana alkaa K:lla... ;) Jacob näytti tosi vihaselta loppupäivästä, mut tiedän et se oikeesti vaan yritti näyttää miehekkäältä mun silmissä ku eiks miehet yleensä oo tosi aggressiivisia? Ja sehän jos mikä vetoaa tähän jumalaiseen kaunottareen. ;) Onneks sen vaimo ei ollu paikalla mun ekana päivänä!

Asettelin tavaroita hyllyihin pahvilaatikoista ja aika söpöö ku Jacob kulki koko ajan mun perässä ja otti ne mun laittamat tavarat ja siirsi ne toiselle paikalle.. <3 Ihana ku se koko ajan yrittää mua. Mä sit kyykistelinkin selkä Jacobiin päin muka ottaakseni tavaroita laatikoista. Täs oli vaan pari taka-ajatustakin samalla. ;)

Sit mul tuli se pissajuttu mieleen ja päätin testaa sitä Jacobii.. <3 Jos joku toope ei tiedä, nii pissasta oikeesti maistaa sen onks mies luotettava vai ei. Tää juttu menee näin:

Mitä vahvempi maku ja keltaisempi väri, sitä epäluotettavampi mies. Mitä kirkkaampi väri ja miedompi maku sitä luotettavampi. <3

Eli:

Mietin aluks miten tekisin sen ja tajusin et siinä oli kertakäyttöisiä pahvimukeja pöydällä joita voisin käyttää. Menin asentaa sellasen vessanpönttöön (se oli kyl ihan kakassa, hyi! mut miehistä lähtee aina paljon kakkaa <3) ja kyttäsin samalla haukkana et millon se menee vessaa... Olin odottanu about tunnin WC siinä näköetäisyydellä ku se sit meni sinne. Pelkäsin kuollakseni et se tajuaa ja ottaa sen pahvikipon pois sielt pöntöstä mut kuinka ollakaa menin sen jälkeen vessaa ja haistelin pisun tuoksuja samalla. Yritin siitä vähän saada osviittaa mitä tuleman pitää. Katsoin pönttöön, joka oli vetämättä (edelleen helpottaa ;)) ja siellä se oli. Kultainen mukini joka kertoisi tulevaisuuteni! Pari kulausta otettuani päätin mennä naimisiin! Joukonkaa pisu ei maistunu noi miedolle ja tossa oli omenainen sivumaku.. <3 Hääkellot soi, damdidamdam, vai mitä päikkiskäikkis? ;)

Huoh, ja ainiin. Jacob tuli valittaa et pahvimukeja ei heitellä pönttöön, mut se ei tajuakkaan että testasin vain sen luotettavuutta ;) <3

Kerron myöhemmin lisää, miten hääsuunnitelmani edistyy. ;)

T: C-kohta-naimisiin!