Moippa Poippa Ponppupäivis! <3

Olin sunnuntaina kirpiksellä säälittävien ruikuleiden kanssa eli mummini ja sen ex-lesbokaverin Helvin kanssa. Tai no ne väittää että niillä ei oo suhdetta... Mut tiedän et mummi pelkää et vien Helvin siltä, joten se akka kusettaa mulle että ne ei seukkaisi. NOLOA, mutta TOTTA. Ajatella että noin vanha ämmä on noin kateellinen tyttären tyttärelleen? KASVA AIKUISEKSI! Ei taida olla paljoo pyydetty? Love ya silti mummipummi <3

No mummi tuli aamulla mun huoneeseen:

Mummi: Nyt Carita etsit kaikki semmoiset tavarat joita et enää tarvitse. Me mennään kirpikselle myymään niitä. Ollaan jo hyvin saatu myytyä ja nyt vaa lisää tavaraa sinne!

Mä: Ai mä saan niistä rahaa???

Mummi: No kyllä saat omista tavaroistasi. Noniin hop!

Salaman nopeasti nousin sängyltäni ja menin tonkii roskistani ja likasia alusvaatteitani. Löysin kaks vanhaa hiuslakkapulloa joista ei enää tuu mitään ja pari likasta pikkuhousua. Myös juoksin salaman nopeasti vessaan jossa pitämme siteitä. Olin kokeillu yhtä uutta pikkuhousun sidettä, mut se oli tosi huonoa! Se ei pitäny ees sitä ku sillo kännis kerran kakkasin housuu.. Täst en kyl kerro kellekkään, hihi. Mut aion myydä ne...

Voi vittu, mummi on kai syönyt ne tai jotain. No tongin sitä roskista joho laitetaan käytetyt menkkasiteet ja löysin mummin pari päivää sit käyttämän siteen. Pyyhin sitä vähä paperii ja heitin sinne pahvilootaan missä niitä myydään. Jos kerran ihmiset ostaa tosiaan ihan kaikkea sieltä niin miksei myydä kaikki mahdollinen? Oon ehkä jopa vähän liian fiksu ja kaunis sinne kirpputorille <3 ;) Miehet ostaa varmaa innolla kaikki nää mun myynnis olevat jutut <3 vai mitä päikkis? ;)

No sit otin viel mukaan ne bikinit jossa on köksän tunnilta sitä ruskea kastikketta vuosien takaa (mut se ei ole sit kakkaa!! Turha luulla!! En oo niin likanen huoh!!!) ja sit menin istuu Helvin autoon. Katoin ni sil Helvillä oli sikana cd-levyjä ja joku ihan hieno paitaki siel. Otin ne kamat ja laitoin ne mun myynnissä olevien tavaroiden pussiin. Löytäjä saa pitää!!! Semmonen sananlaskuki on, joten mun kohdalla se pitää paikkaansa <3

Kirpputorilla

No sit tyhjensin sen mun pussin siihen ja mummi ja Helvi lähti kahvioon. Laittelin niiden mun myynnissä olevien tavaroiden päälle hintalappuja. Ne tyhjät hiuslakkapullot on 10 e/kpl ja ne mun käytetyt alkkarit on 30 e :) No siiinä sit odottelin ja hirveen näkösiä ämmiä tuli katto niitä ja katteli mua ja naureskeli. En tajuu ettei kirpikselläkään saa olla rauhassa noilta kateellisilta.

No siit tuli semmonen vanha mies. Ajattelin et parilla konstilla saisin sen ostaa ne kaikki mut päätin kokeilla pehmompaa. Laitoin sormen seksikkäästi suuhun ja lutkutin sitä ja katoin sitä silmiin. Sit se tuli siihen pöytään ja keskusteltiin:

Se mies: Onko nämä käytetyt alkkarit?

Mä: On. Ne on tosi kysyttyjä täällä ollut. Pari ämmää niit katteli sil silmällä että meinas tulla ostamaan, mutta sä onneks ehdit.

Se mies: Saakos näitä haistaa?

Mä: Ööö... No jos haluat, mutta jos haluat ostaa ne vaimollesi lahjaks tai vaikka seksiasuks uudeks vuodeks niin haistele sit sillo vasta niitä.

Sit sen ilme meni tosi oudoks. Se haisteli niitä ja kosketteli etumustaan. Pelästyin sitä ja ja kysyin että haluuko se ostaa ne vai mitä ihmettä se tekee. Sit se lähti. Hmm.. Okei mä tiedän että olen niin seksikäs että mun myyntipöydän edessä aletaan jo melki runkkaa, mut jotai rajaa! Olen nyt hyväntekeväisyys työtä tekemässä!

Se mummin menkkasidepahvi loota alkoo haisee kauheesti ja heitin sen naapuripöydän johki lastenlelujen myynti kasaan. Sit mummi ja Helvi tuli ja Helvi katto ihan oudosti mun myyntikasaa.

Helvi: Onko nämä mun levyjä?? Ja mun paita?

Mä: Oletko kuullut sananlaskun: Löytäjä saa pitää? Et jos sul kulissilesbo on jotai valittamista niiin tavaroitais et enään takas saa.

Sit mummi käski mut ulos ja Helvi selvästi jäi keräilee niit tavaroitaan. Sit Helvi tuli ja ei kattonu muhun päinkaan ja sano että nyt voidaan lähteä kotiin. Must tuntuu et Helvii vaa alko vituttaa ku kaikki miehet tuol kirpiksellä kyttäs mua ja yritti iskee mua. Voivoi sua lesboa. Koita kasvaa?

Mut mä voin tässä kertoo lisää mun työpäivistä taas pian! Nyt mä meen pesee mummin selän et saan viel enemmä rahaa uudeks vuodeks <3 Meil on Ainolla bileet.. toivottavasti sen faijaki ois siel.. Sille mä parit jekut näyttäisin ;) Hyvää uuttavuotta kateellisille ja faneille!! <3

<3:lla

Kirppispöydätkin-kalpenee-kateellisuudesta-C