Moikka PäivikkiPäivis!! <3

Oon ollu todella kiireellinen koska olen nykyään todella tärkeässä työharjoittelussa! :) Pääsin sellaiseen ulkomaalaisen pariskunnan lähikauppaan, joka on todella suosittu ja hieno paikka! Ainoastaan vaan häiritsee se että tämän paikan backstage (hiihi) on haiseva ja siellä haisee rotan kakka. Johtuu siitä että siel kuulemma on rottia. MUT SIIS EI SE HAITTAA!! Koska mä olen eläinaktivisti niin hyväksyn kaikki eläimet <3 Ne ovat kuin omia lemmikkejäni. Nimesin jo yhden rotan :) Sen nimi on Gabriella. Se aina välil näkyy roskiksil <3 Mut sit se juoksee aina karkuu mua ku näkee mut.. Taitaa siis rotatkin olla kateellisia tälle naiselle ;) Vai mitä päikkis ;)

Mun haastattelu meni todella hyvin!! <3 Mä menin sinne uudessa Ellokselta (joku 7 vuotta sit tilatulla) mekolla sinne!! Ainoastaan mua vaa häiritsi se et se oli tosi pieni ja tiukka. Jos en ois sheivannu niin pimpsukarvat ois näkyny ja se olis ollu luultavasti syy etten sinne pääse koska miehet haluu puhtaan ja hohtavan vaginan joka on sileä ku vauvan pylly :) Vai mitä miehet ;) ;)

No sit se turkkilainen mies tuli ja sano tosi epäselvästi jotain. En ymmärtäny ja luulin sitä vammaseksi koska se ei osaa puhua Suomea? Mut siis ei se haitannu koska se oli must sillai hyvännäkönen. Sen nimi on Jacob ja sil on kans mustii käsikarvoja kuten Alamilla (sillä mun exällä joka oli töis kepappipaikassa). Ja Alamnhan sano et käsikarvat johtuu kovasta runkkauksesta ;) Eli taitaa tää mun uus pomo saada mun tulon jälkeen VIELÄ enemmän käsikarvoja ;) <3 Ei se mitää! Oon tottunu olee seksisymboli.

Sit se kyseli mun entisestä paikasta ja miks haluan sinne. Selitin sille et mun entisessä työpaikassa oli kateellinen liian pieneen hoitaja-asuun pukeutunut lehmä joka yritti estää lapseni/mieheni kanssa suhteen. Ja kerroin sille että pissan juominen kertoo miehen luotettavuudesta. Sit se Jacob vaa sökersi englantia ja sano "English pliise (tai jotain?) Ymmärrän vähän Suomea" Sit sanoin sille et "No Suomi on itsenäinen maa ja meillä on kuuuluisia hampurilaisketjuja kuten Mcdonalds." Sit se vaa sano huonosti taas "No tule huomenna kello 8." ELI MÄ OLEN NYT TÖISSÄ!!! <3

Mutta kaikki ei kuitenkaan mennyt hyvin.. Huoh. Sil Jacobilla on semmonen läski nainen vaimona joka tuli sinne sisää ja katto mua hyvin kateellisesti ja katkerasti. Joo tiedän et oon seksikäs, mut jotai rajaa ämmä!! Sit ne pussas ja katoin sitä ämmää kuin tulinen tuiverrus purppuraa oisi lentänyt tuuleen. Mun miestäni turha vikitellä vitun huora!!!! Jacob on mun käsikarvanen runkkarimieheni <3

Mut kerron teille sit pian mun ekoista työpäivistä! On ollu tosi kivaa <3 Jacob muuten kai kerran katto mun peppua, niin nostin sillai sitä mekkoa et peppu näky sille selvemmin. Sit se tuli lähemmäks ja otti mun vierest kuittipaketin.. ööö.. Tiedän kyl mihin se käsi olis halunnu mennä ;) Tiukan nuoren naisen rakkauden aukkoon ;) Suklaapurojen ruususiltani <3

Joo Toi Mummi taas toi ton uuden lesbokaverinsa tänne.. Yöks..... Nyt Mummi itkee sille.. varmaa vannoo jo ikuista rakkautta. OOT NII VITUN NOLO ÄMMÄ MUMMI!! Love ya mummi <<3

 

<3:lla Työpaikan-Kuuma-Kissa-C