Moi potkiva päikkis! <3

Nyt on tapahtunut kauheesti kaikkea! Jacob soitti eilen ja sano että he eivät enää tarvitse mua. Okei, eli siiis olin vain joku kaunis upea nainen jota se halus käyttää runkkaus fantasioihinsa! Kuule mä olen tasokkaampi nainen ja uranaisia, joten runkkaa vaikka vaimoasi katsellessa! Tämä nainen on liian arvokas siihen. Tiedoksi vain miehet ;) Ja muuten huomasin että Jacobin käsikarvoja oli tullut lisää. Varmaa runkkas koko sen pitkän ajan mitä tuolla olin :) HUOH!

No muistatteko sen mummin lesbokaverin Helvin? Ne oli jutellu mumminkaa että sen tuttavan siivousfirmaan tarvisi heti uutta työntekijää! Mä sitten suostuin ja nyt ei ole kyseessä työharjottelu, vaan työ!! Me niinkus ollaa töis eri paikoissa kuten päiväkoti, kiinteistövirastot (mitähän meinaa?), ja hotelleissa. Ekana työpäivänä olin jossai ihme toimistossa jossa vaa porukka vaa istu ja katto puhelintaan. Huoh. No mä sit menin sinne joku ihme moppi kädessä ja menin istuu sen ukon sohvalle. Mul on onneks kannettava mukana töissä, koska olen uranainen. Sit laitoin sen vaa päälle ja sit se mies jotai sano että "oletko siivooja?" sit vastasin "Haloo, mäkö? Olen tärkeä bisnesnainen jolla on liikaakin bisnesälyä." Sit se vaa katto oudosti.. Varmaa ajatteli et millanen tiukka pimpsu mulla on housuissa. Sori, et tuu näkemään sitä ;)

No sit mun kone alko hidastelee ja sit valitin siinä sille ja se kysy "onkohan siinä virus?" ÖÖÖ miten noin tyhmä voi olla töissä toimistossa? Mistä mun kone ois muka saanu esim. flunssan? Mustako?? Ööö!! Selitin sit sille että "sori koneet ei varmaa saa ihmisen flunssia, toope!" Miten maailmassa voi olla noin tyhmiä ihmisiä? Jos se oli vitsi ni HEKO HEKO vaan. Typerä mies.

No sit mä lähdin menee sielt koska alko tulee nii kamalaa myötähäpeää sen miehen puolesta. Kuljin siellä kannettava kädessäni ja moppi toisessa. En kyl tajua missä ihmeen työssä kannettaan moppia? Huoh varmaa se pomo halus et näytän vaa tyhmältä ettei toimiston miehet ole kiimassa perääni ;) Sori vaa vaikka olis moppi kädessä ni silti tän misun upeat rinnat ja tiukka suklaan makuinen perä kiihottaa kaikkia ;) Kateellinen! Hanki elämä lutka! <3

Noo sit kello tuli jo kolme ja menin siihen aulaan odottelee pomoani. Otin kannettavan esiin taas.. Se kyl tosiaa hidastelee. Voiskoha se oikeesti saada viruksen musta? Olin nimitttäi just flunssassa. Mietin tätä asiaa kauan kunnes pomoni tuli ja keskeytti ajatukseni. Huoh.

Pomo: Oletko siivonnut edes mitään?

Mä: Öö, minä vai? Mummi kyl siivoo meillä, en mä! Mul on muutakin tekemistä.

Pomo: Mitä ihmettä olet tehnyt koko 8 tuntia?

Mä: Miettinyt asioita.

Pomo: Siis työasioitako??

Mä: No omaa elämääni toope! Ja miks ihmeessä tungit tän mopin mulle?

Pomo: Sillä siivotaan!

Mä: No kai mä nyt sen tajusin. Mut mä olen nyt vaan shokissa kun mun koneella on kai virus. Tullut musta kai... Huomen voin siivota, jos ehdin.

Pomo: Se konee jää huomenna kotiin.

Sit pääsin kotiin.. Aika noloo et pomoki on ekana päivänä jo noin kateellinen? En tajua. Rankkaa olla liian kaunis ollakseen totta. Ja sit vielä tämä älykkyys siihen päälle.. ymmärrän teitä kateelliset :)

Mut nyt alan juomaa kuudel eurol ostamii siidereit.. Must tuntuu et tää gimma on tänää kännis ;)

<3:lla Uranainen-kannettava-kädessäin-C