Moikkis koikkis doikkis päikkis! <3<3

Lauantain toinen työpäivä meni aika oudosti! Mä menin tällä kertaa ilman tietokonettani sinne koska se on saanut viruksen musta (luultavasti kans se flunssa), niin jätin sen kotiin. Laitoin sen peiton alle lämpimää ja teekupin siihen viereen. Toivottavasti raukka sai elinvoimaa prinsessa teestäni. Ja näyttävästi parani koska nyt tää ei niin yski ja oo hidas. Hyvä mä! Selvästi mä oisin tosi hyvä äiti! En ikinä kohtelis lastani huonosti :)

Menin sit taas se ihme moppi siel kädessä. Nyt siel toimistos oli vähemmä porukkaa.. Varmaa se sana levis että joku idiootti väittää et kone voi saada ihmisestä viruksen? Voi haloo miten noloa! Miten joku voi tosiaan olla niin tyhmä? Eli kaikki saivat potkut! :) paitsi tämä upea ruusutarhan prinsessa ;) No siel oli yks iha sika hyvännäkönen mies ja seurasin sitä koko ajan. Se käänty aina kattoo mua kävelin se moppi kädes sen perässä. Sit mua alko ujostuttaa sen selvä flirtti kun se koko ajan kääntyili.. Mä yhdes vaihees kävelin sillai sen perässä et tungin sormee samal suuhun ja katoin sen silmii.. Se alko kävelee nopeemmi.. tais haluu runkkaamaan sen makkaramunakasta ;) Huoh teitä miehiä!! ;)

Sit se meni vessaan. Mä odotin siin heti sen vessan oven takana ja heti ku se tuli ulos, niin tällä kertaa iminki sen ihme mopin päätä ja se mies lähti nopeesti ulos. Sitä alko ujostuttaa ku sen makkaralörpötin seiso taas. No sit mul tuli mieleen et vois samantien testaa tulevan mieheni luotettavuus ja menin sinne vessaan missä se oli ja yritin etsiä pisutahroja. Pissastahan selviää miehen luotettavuus. Siinä löysin pari tilkkaa vessanpöntön laidoilta ja kielellä maistelin sitä. Oli selvästi tuoretta ja hedelmäistä!! Eli hyvä mies!!<3

Olin vaa jättäny sen oven auki niin siiin katto joku mies ja kysy mitä ihmettä teen. Vastasin:

-Testaan miehen luotettavuutta toope!!

Johan ukko lähti :)

Mut sit illalla lähdin baariin!!!!!!!! Eini pyys mua mukaan ja sinne sit mentiin. Hävettii vaa se Einin seura ku kaikki miehet katteli sitä ja ne varmaa ajatteli et miten noin ruma ku Eini voi olla näi upeen naisen kanssa. No niinpä!! ;)

Meille tuli sit juttelee sellanen sika hyvännäkönen mies. Se puhu Einille koko ajan, mut tiesin et se mietti et millanen upea pinkki emätin tolla Cartzulla on! Se yritti ressukka olla mulle vaikeasti tavoiteltava, eli siks puhu vaa Einille ja ei kattonut mua. Huoh ;) Sit Eini lähti vessaan ja jäätiin sen miehenkaa. Me keskusteltii:

Se mies: Tosi mukava tyttö tuo Eini. Olisi kiva nähä enemmänki..

Mä: Huoh, eipäs nyt enää esitetä. Tiedän että esität vaikeasti tavoiteltavaa mulle ja yrität siksi olla muka kiinnostunut Einistä.

Se mies: Tuota.. siis.. nyt en ymmärrä...

Mä: Shh!!1 Tiedän sunlaiset miehet! (ja laitoin sormen taas sillai seksikkäästi suuhun ja imin sitä täl kertaa tosi nopeasti)

Se mies: Tuota.. nyt en

Mä: SHH! Katso ja nauti! (ja jatkoin sormitemppua)

Sit se lähti pois ja selvästi tais mennä runkkaa!!!! Miksei voinu runkata siinä vaan ;) No sit Eini tuli takas ja kysy et mihi se mies meni, ni kerroin että se oli muhun hulluna ja sä voit jatkaa vaa niiden koirien kikkeleiden koskettelua ku et muuta saa.

Ainii! Sit näin siellä Juuson! (sen pissanjuottaja exäni). Se tuli siihen meidän pöytään ja tarjos siiderin anteekspyynnöks. No tottakai se mulle kävi! Juuso selvästi rakastaa mua vielä! Ja sen ruma pikkupöksy blondi kans katto siin vierellä ja tais olla mustis. No aloin juomaa sitä siiderii ja se oli tosi tutun makust. Siiin maistu se kamala pissan maku mikä sillo Juuson pissassa oli. Must tuntuu et KAIKKI mitä toi mies tekee maistuu samalle pahalle pissalle. No join sitä ja ne kaikki sen kaverit katto toises pöydäs ja nauro? ööö... okei. No sit tajusin et ahaa, olen niistä hauska muija ja join sen nopeemmi ja sit kaaduin yhtäkkiä ja huusin "WUUHUU OOOOON KÄNNISSSS" ja sit ne ne kaikki nauro. Oon siis viihdyttävä ja rento upea kaunis nainen ;)

Mut sit juuso tuli.. "Vittu sä ämmä joit taas mun kusta! Kävin kusee vessas siihen" Huoh. Olipas taas hauska juttu. Mä lähdin sit kotiin. Miks baarin kauneinta naista aina sorretaan? Juuso HANKI ELÄMÄ!!!! Tää kostetaan ;)

Mut nyt alan ottaa itestäni alastonkuvia... Mut tästä en puhu viel kellekkään ;) Eli kateelliset ja kaikki miljoonat miehet.. Punainen hohtava vaginani on pian ikuistettu!!

<3:LLa

Baarin-kaunein-Nainen-C

ps. muistakaa lisää mut kaveriks facebookissa!! <3 Olen nimellä Carita Onnela!