Moikkis jouluisissa tunnelmissa <3

Jouluni oli omalla tavalla aika eksoottinen. Pari asiaa meni pieleen, mutta se ei ollut mun vikaani! tietenkään! <3

Mummi meni kylpylään Helvin kanssa 23.12 ja ne sano tulevansa takas sitten jouluaamuna. Menin heti tarkistaa että yritiks mummi pöllii niitä mun bikineitä (joissa on köksän tunnilta ruskeakastiketta.. siitä on jo vuosia. Se kastike ei vaan lähde :( )) mut se ei sit ollut pölliny niitä. IHME! Yritti saada nuoren naisen emättimen tuoksua itteensä et miehet siel kylpyläs yrittäis sitä..Musta tuntuu että se ties jäävänsä kii, ni ei pölliny ;) LUTKA! Mut love ya silti <3

No mummi sit oli jättäny lapun jossa luki että pitää lämmittää kinkku ja vahtia sitä koko yö sinä aikana kun se on poissa. Mä sit mietin et mitä järkeä mun on lämmitellä sitä kinkkua ennen sen tuloa ku on mikro keksitty? Mummi ei näyttävästi tajua nykyaikaa. Sen kinkun saa sit lämpimäks vaikka 3 minuuttia ennen ateriaa.. HUOH!
No nostin sen sitten pöydälle ja ihmettelin et miks sitä pitää vahtia? Siks että se on elävä vai? Toisaalt mummi on nii seko et se vois oikeesti tuoda elävän kinkun tohon pöydälle. Mut ei se elä!! Haloo mummi!! Ihanaa ku oot nii tyhmä <3 Onneks mä olen täällä se järkevä :)<3

No sit kävin ostaa kuudella eurolla sidukkaa ja join niitä sit siinä ja kattelin vanhoja valokuvia. Kuinka voi olla tosiaan näin kaunis ihminen olemassa kuin minä? Mä ihan itkin siinä ku katselin kuviani. Samalla mietin kans kaikkia kateellisia ihmisiä elämässäni; mummi, Aino, Enni, se rotta nimeltä Gabriella, työhaastattelijat + loput 5 miljoonaa suomalaista.

Mietin näitä asioita pitkän tovin kunnes kuulin keittiöstä oudon äänen. Menin varovasti katsomaan peläten että elääkö se kinkku siinä pöydällä. Selvästi se oli liikkunut!!! Mul iski pieni pelko ja meinasin soittaa hätänumeroon että täällä on elävältä nyljetty sika elossa. Kuitenkin päätin vielä tämän traumaattisen hetken jälkeen olla soittamatta ja katsoin tilannetta.

Sit menin sika känniin ja taas kerran tein saman tempun ku pari vuotta sit <3 Avasin verhoni täysin auki ja olin alasti ikkunalla ja esittelin showtani vastapäätä asuvalle miehelle joka on AINON FAIJA <3 Mä istuin tietokonepöydällä taas haarat levällään ja odotin et Ainon faija tulis ikkunaan. Sillä on tosi hyvä näköyhteys mun tiukkaan rakkauden reikään ;) Nams ;) No sit näin et joku tuli ikkunaan.. Aloin heiluttelee käsiä et sen huomio kiinnittyis ja siihen ikkunaa tuliki sen vaimo ja se katto mua tosi oudosti kun makasin siinä haarat levällään ja hieroin alapäätäni. Sit vaa äkkiä pomppasin siitä pois.. Voi paska! Tää show piti olla sun miehellesi ei sulle LESBO!! Kyttäsit varmaa iha kiimassa mua.. Mutta turha luulla ;) Tältä naiselta et tuu saamaa tiukkaa emätintä senki kulissilesbo!

Sit sammahdin hetkeksi ja heräsin outoon ääneen. Se kuulu keittiöstä taas! Juoksin paniikissa sinne ja otin siitä kinkusta kii ja kävin heittää sen parvekkeelle. Mä en meinannu saada happea ku olin niin shokissa. Mummi saa todellakin kuulla tästä! Se tappaa eläimiä elävältä ja käskee viel vahtia niitä! Sairas ämmä! Oo sä vaa kylpylässä, mut älä pidä mua rikoskumppaninas lehmä!!!!!!! Love ya silti ehkä, mut lopeta touhus!

No sit aamulla heräsin kun mummi tuli kotiin. Se tuli samantien mun huoneeseen. Keskustelu meni näin:

Mummi: Missäs se kinkku oikein on?

Mä: Joo voisit tästä lähtien sit tuoda oikeasti kuolleita kinkkuja tänne. Mä meinasin saada sydärin ku se elävä kinkku tuol keittiössä piti meteliä!!

Mummi: Siis mitä ihmettä? Se piti laittaa uuniin ja vahtia tietyn välein sitä.

Mä: Haloo! Elä nykyajassa! Se on tuol parvekkeella. Mä en siihen en enää koske. Laita se mikroon idiootti! Siel sen saa valmiiks!!!

Sit mummi katto mua ilkeesti, mut must tuntuu et sitä vaa vitutti se et näytän yhtä hyvältä aamulla kuin kauniissa kynttilänvalossa. Joo mummi koita jo tajuta että mulle ollaan muutenki jo kateellisia, joten yritä edes olla kunnolla. Huoh...

Ainiin ja mentii sitten vielä joulukirkkoon. Mummi sano et siel on ehtoollisviiniä ni se oli ainut syy miks mukaan lähdin. En oo ennen maistanu sen makusta viiniä, niin pitää sitäki kokeilla :) <3
Mentii sit sinne kirkkoon ja me istuttii siinä tokalla rivillä. Sit tuli oudon näkönen mies siihen eteen puhuu, mut mua alko sil hetkel panettaa iha sikana!! Ehkä se elävä kinkku sai mussa aikaan jotai kiimasia herätyksiä. Katselin sitä pappia (?) tai mikä lie oli, ja laitoin sormen taas suuhun ja imin sitä. Imin kuuluvasti ja nopeesti ja kaikki käänty katsoo.. samoin se pappi jolle sitä tein ;) Imin sitä sormea ja katoin sitä pappia kiimanen katse kasvoillani. Mummi käski lopettaa ja ihmiset siel katto mua.. Must tuntuu et kaikki miehet oli kiimassa ja naiset kateellisia... kuten aina ;)

Mut nyt meen kylpyyn ja koskettelen hieman itseäni... sieltä alhaalta.. mut en kerro mistä ;)

 

<3:lla
Joulun-ainoa-kaunis-tähti-C

 

ps.muistakaa liityä facebookissa yhteisöön Cartzun päiväkirja<3