Moi rakas PäiviPäivis :)

Mä en oo pystynyt kirjottamaan tänne koska olen ollut nií kauhees krapulas sen perjantain jälkeen kun join ennätysmääräni siideriä, eli yhteensä 8 eurolla (pöllin juuson kaverilta.. Kerron kohta:) )

No siis tosiaan Juuso soitti mulle ja mä sit innolla odotin sitä niis bikineis jossa oli joskus ylä-asteen köksän tunnilt tullu ruskeakastiketta peppuun, eli se ei ole siis kakkaa toopet <3 Mul on todisteita, et jotaki kateellista kiinnostaa että onko mulla ruskeakastiketta vai kakkaa (huoh, olen hieno leidi joten..) niiin mulla on sitten todisteet tästä! Hankkikaa elämä kateeelliset ämmät!! Voinko sille mitää et oon seksikäs? Nonii siis asiaan...

Juuso tuli sit hakee sitä 200 euroa, mitkä mä otin mummin kauppasäästöistä. Juuso lultavasti oli ostamassa mulle sitä kihlasormusta mut sit must tuntuu et joku suurempi voima käänsi sen mielen. Avasin oven ja siinä hän oli: Kihlattuni (siis entinen toopet) ja haisi ihan pissalle ja viinalle. Sen seuras oli joku Roope. Roope näytti siin pimeellä käytävällä tosi seksyltä, mutta kun se tuli eteiseen ni se oli vähän Michael Jacksonin näkönen jolla ei ollut nenää. Mummiki heräs päikkäreiltä heti ja tuli huutaa et ulos talostani, mut mä taas heitin sen ulos! TURHA TULLA MULLE KUULE YHTÄÄN ISOTTELEE MIESTEN EDESSÄ! EIKÖHÄ NEKI MIEHET TIEDÄ KUMPI MEIST ON SE BEIBI JALAVIEN OKSILLA??? <3 Love ya mummi, mut do something you bitch. <3 tiedoks vaan jos luet ;)

No sit mentii mun huoneeseen (tai no oikeastaan kaikkihan täs talos on mun huoneita mut mummi asuu siks ku säälin sitä ) Juuso kysy heti niitä rahoja ja et missä meil olis viinaa. Sit yhtäkkiä menin sil samal sekunnilla sika kännii ku tajusin et olin melki käyttäytyny ku selvä ku ne tuli!! Noloo hei perjantai iltana! Sit mä aloin kaatuilee ja heittelee tavaroit ja avasin ikkunaverhotki että ne luulis et voin tehdä itsarinki koska olen nii kännissä. No sit juuso sano vaa "Unohda koko juttu". Roope sit anto viinaa meille. Se anto mulle jonku avatun siiderin.. ku maistoin sitä ni se maistu jotenki pissalle. Mä kyl nielasin sen ja Roope ja Juuso alko nauraa sikana. What?

No sit mä hain lasin keittiönkaapista ja kaadoin sen siiderin sinne ni se oli iha tummankeltasta ja hais vahvasti pissalle. Juuso sano et mun on pakko juoda se ku se on erikois siiderii mist menee kännii heti. No join sen ja sit ne nauro ihan mulle ja sano et se oli pissaa. Salaman nopeasti sylkäsin pienen pisumäärän suustani mummon matolle. (tai siis mun matolle.) Juuso ja Roope otti ne rahat ja lähti juoksee nauraen mummin asunnosta pois.

Mummi makas käytävällä ja itki. Sit päästin sen kotii ku taas säälitti se. Miten seki aina voi nolata ittesä noin? Mut en kerro mummille et otin se 200 sen säästöistä. Never! Syytän sitä dementiasta.

JUUSO JOS LUET TÄTÄ NIIN KANNATTAISI VAROA JOS NÄHDÄÄ JOSSAI OSTARILLA TAI KADULLA!! Voin miettiä anteeksipyyntöä jos saan sormukseni takas ;) <3

Lisää myöhemmin.. Mä nyt mietin suhdettani Joukoon, eli mieheeni/lapseeni. Kerron lisää later

<3:lla Huijattu-Vihainen-Nainen-C