Hei vain pitkästä aikaa kaikki minua kaivanneet fanini! Elämänne
on varmasti ollut kauheeta tuskaa nämä 3 vuotta ilman päikkistäni.
Elämäni on todellista luxuslifeee täynnä nykyään!

Olen nykyään työharjoittelussa tämmösessä mukavassa vanhainkodissa, jossa on kaikenlaisia vanhuksia ja siivoojia. Yks siivooja on oikeesti tosi ärsyttävä ämmä!!!! Näin ku sil oli yks sika ihana mies, joka selvästi ois halunnu olla munkaa mut toi ämmä yrittää vaa piilotella sitä mult. Taitaa olla kateellinen näille muodoille ja tälle kauneudelle??? ;) ;) vai mitä päikkis;)

No siis joo ei jaksa jauhaa tosta vaan puhutaan tärkeemästä... eli minusta upeasta taivaanmeren tallustajasta, joka on astunut tulilaivaan joka on täynnä kultaisia aarteita. Olen tavannut täällä nimittäin todella ihanan miehen <3<3 Sen nimi on Jouko 76 v ja se vetelee kyl viimesii päivii jo, mut mä koin siinä jotain tosi upeaa tunnetta, jota olen kaivannut. Vaikka se joutuu käyttää vaippoja ja se ei osaa puhua kunnol, mut selkeesti mun äidinvaistot otti vallan.

Oon nyt ostanut tässä satukirjoja ja pari tuttia ja meen sen huoneeseen hieman lukee satuja ja leikittää sitä :) Eiks se sananlasku mee niin että vanhukset on kuin pikkulapsia kun ne tulee vanhaks. Joten tää on tosi hyvä juttu! Mä pystyn antamaan äidinvaistoja ja ehkä rintasyötäntää tälle herralle ;) Who knows baby blue ;) vauvalle mä en siks kyl ehkä uskaltais antaa rintasyötäntää sillä mä en oo pedofiili!!! Kuten eräät lukuisat irstaat (Ainon faija)

Jouko selvästi kaipaakin rintasyötäntää sillä tämän löpertelijän katse usein käy muuallakin kuin upeissa haparoivissa silmissäni... Siksi olenki alkanut pitää taas Hello Boys toppia, vaikka tää on mummin mielest mulle liian pieni! ÖÖÖÖÖ mä tiedän mummi et oot kateeellinen lapsesilapsen upeille viinitarhan tuoreille rinnoille mut yritä olla kateellisempi hieman vähemmän jooko? Love ya <3

Niin tosiaan! Asun viel mummilla, mutta heitän joko mummin ulos tai tähä juttuun tulee muutos. Kaipaan itsenäistä rauhaa kun olen nykyään bisnesnainen salkku kädessä tääl työharjottelussa. Joten mummi jos kulpat silmäsi käyvät näillä sivuilla niin vink vink ;) Mulla ei ole aikaa nyt kuunnella kateellisten jauhantaa kun olen äiti nykyään Jouko-herralle. ET MIETIS NYT MUUTTOA. <3

Viimeksi jouduin lopettaa päiviksen pidon koska Einin mutsi Ritva (vittu mikä lehmä!) meni jauhaa mummille et oon pilannu sen maineen pitämäl tätä päivistä... Krööm kukakohan pilas sen oman maineensa? Sä oot sitä looraas jakanu taas vanhoille spurguille! Mä sentää tapailin kepappaikan pitäjää ja Juusoo (juuso oli bandidos- eli helvetin enkeli jos ette tiedä!!) joten sinuna en jauhais tästä. Ja Einin mutsi RITVA! Vaiha ne pullopohja lasis jo ninku Nissenin laseihi tai Tiimarin ees.. Todella nolon näköst. Ja sun lapses koskettelee koirien kikkeleitä.

Mut siis joo mä yritän tosiaan kertoa mahdollisimman paljon kaikesta nyt tässä. Historiaani ja tulevaisuuttani. Tulevaisuuteni nyt näyttävästi näyttää siltä että olen Joukon äitihahmo tääl harjottelussa ja heitän mummin ulos talostani että voin alkaa rakentaa tulevaisuutta lapseni kanssa!! <3 <3<3

ja ainii.. Alamin kepappaikka ei oo enää pystys.. Menin sen ohi ku sitä suljettiin ja näytin tottakai upealta ja itsevarmalta naiselta joka on katsonut peiliin ja tietää mitä haluaa.. No Alam vaa meni äkkiä karkuun.. Todella raukkamaista! Jos osaat yhtää suomea lukea niin kyl mä tiedän naisena että oot vaan viel rakastunut! Senki turvenuija exäni!!! <3

Mut peipit palataan!! Meen nyt nukkuu et jaksan lukea satuja Joukolle <3<3<3

Olen vastuuntuntoinen äiti :) MOIKKA!!!

<3:lla Ehkä-pian-adoptoiva-äiti C

Huomenna päivällä minulta tulee uusi kirjoitus :) :) <3<3